Kan iemand een game pc samestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
144
Hallo,
ik zoek dus een goede gamepc (die ik door de winkel laat bouwen..) Ik had net al een vraag geplaatst, maar nu ben ik toch overgestapt op samenstellen :)
Ik heb alleen geen idee welke voeding bij welke grafische kaart enzo past, welk moederbord, welke processor enzo. Mijn budget is 800 euro (het liefst lager, ik moet er ook nog een scherm/muis/toetsenbord bij kopen)
De pc moet hedendaagse games op hoog/max draaien (gta iv/battlefield bad company 2 en dat soort games)
Dus kan iemand voor mij een pc samenstellen?

-Alvast bedankt
 
ok, ik denk dat je dieper in je portefeuille moet gaan grazen.

Gta IV en BC 2 zijn vrij zwaar zelf voor high end pc's, dit gaat niet op een systeem van 800 euro kunnen draaien, zeker niet wanneer je er ook nog een scherm en muis en toetsenbord bij wil

welke inch moet je scherm zijn ?
 
ok, ik denk dat je dieper in je portefeuille moet gaan grazen.

Gta IV en BC 2 zijn vrij zwaar zelf voor high end pc's, dit gaat niet op een systeem van 800 euro kunnen draaien, zeker niet wanneer je er ook nog een scherm en muis en toetsenbord bij wil


Oja? GTA IV en BC2 draaien hier beide prima, op een gemiddelde gamebak van 2 jaar geleden.:rolleyes:
 
ik denk toch ech dat 800 euro makkelijk high/max die games zal draaien.
Ik zal eens een voorbeeld geven:

Mijn laptop ( acer aspire 8930G)
intel core 2 duo @2,00 ghz
nvidia 9600m gt
4b ram

Deze laptop kan gta op medium aan, en battlefield ook. De koopprijs was 800 euro, maar dat komt door de bluray, 5.1 surround en 18.4 inch scherm. Als ik het zo zie kan een pc van vandaag het MAKKELIJK aan.

Maarja nu ga ik dus offtopic.
 
Waarom een tweede topic openen? Ga maar verder in de volgende link;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/546813-Game-pc-kopen

Gaat exact over hetzelfde, deze sluit ik.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan