kan link in outlook 2010 niet openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marthaeen

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
Berichten
141
Hoi hoi.
Heb hier een laptop met windows 7,staat outlook 2010 op.
Als er een link in de mail staat kan ik hem niet openen.
Zeg maar er staat mijn marktplaats en als ik erop tik krijg ik fout url is http.www blabla is en verder kom ik niet.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?
Of beter wat ik moet doen om er wel te komen?

B.V.D
Marthaeen:confused::shocked:
 
Er zal vast geen bla bla bla staan.
Graag de melding die je krijgt.
 
Hallo. Je doet niks fout. Als een url niet goed is dan krijg je een foutmelding.
 
Als het alleen met deze URL is sluit ik me daar bij aan inderdaad.
 
Helaas niet alleen dit bericht,hb het met alle linken via outlook.
Krijg iedere keer die meldin en ook toepassing niet gevonden.:confused::(
 
Hallo Martha.

Als je het Outlook-gegevensbestand (.pst) niet kunt openen of als je vermoedt dat het bestand is beschadigd, kun je het hulpprogramma voor het Postvak IN (scanpst.exe) gebruiken om een diagnose te stellen van fouten in het bestand en deze fouten te herstellen. Het hulpprogramma voor het Postvak IN scant alleen Outlook-gegevensbestanden (.pst of .ost) op jou computer en analyseert de integriteit van de bestandsstructuur.

Deze overwegen scanpst.exe en lees daar verder.

https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties,
ga maar eens kijken of ik het voor mekaar krijgt,ben niet zo heel erg handig.:rolleyes:
 
Niet gelukt,snap er niks van:(
Tis alsof hij via outlook niet naar internet kan.
 
Opent je browser wel ?
Welke besturings systeem gebruik en welke browser ?
 
Laatst bewerkt:
URL zal niet gekoppeld zijn waarschijnlijk.
Was even niet wakker.
 
heb windows 7 de echte.
en het is echt alsof hij niet koppelt,
heb google en i,e geprobeert maar niks,en ik weet niet hoe je dat moet koppelen.
 
Open Standaardprogramma's door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start en vervolgens op Standaardprogramma's.

Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

Klik op het bestandstype of protocol waarvoor u het programma als standaardprogramma wilt gebruiken.

Klik op Ander programma.

Klik op het programma dat u als standaardprogramma wilt gebruiken voor het bestandstype dat u hebt geselecteerd, of klik op de pijl naast Andere programma's om meer programma's weer te geven. (Als Andere programma's niet wordt weergegeven of als uw programma niet wordt vermeld, klikt u op Bladeren om het gewenste programma te zoeken, en klikt u vervolgens op Openen. Als er geen andere programma's zijn waarmee het bestandstype of protocol kan worden geopend, is uw keuze beperkt.)
 
Schiet mij maar lek,heb alles doorzocht maar kom er niet achter hoe je een link uit outlook koppelt.
Word er gek van,ben niet zo handig maar niet helemaal dom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan