kan mijn outlook agenda niet op het web publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birgitflug

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
13
De foutmelding is:
Toegang tot de bron is geweigerd. Als u zich heeft aangemeld voor Windows Live en uw Windows Live ID bij een website heeft opgeslagen, dient u zich nu bij de website af te melden en daarna opnieuw proberen.

Weet iemand hier raad mee. Ik heb me al bij Windows Live afgemeld, maar nog steeds verschijnt deze melding. Waar zou ik me nog meer moeten afmelden?
 
Onduidelijke vraag: Te weinig informatie.
a. Welke mail-accounts heb je nu geïnstalleerd staan in je Outlook-profiel? Is er daar 1 bij die niet relevant is danwel gelinkt aan Live Mail / Hotmail?
b. Heb je de Outlook Connector geïnstalleerd staan? Die heeft zijn eigen accountinstellingen. Gebruik je die Outlook Connector niet (is voor toegang tot je Live Mail / Hotmail mail), deïnstalleer die dan met Outlook afgesloten.

Succes,

Tijs.
 
a) alleen nog maar @orange.nl - alle anderen heb ik inmiddels verwijderd
b) outlook connector net gedeinstalleerd met outlook afgesloten

geprobeerd de agenda te publiceren, maar dezelfde foutmelding verschijnt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Qua Outlook account-instellingen lijkt het me nu in orde.

Dan even duidelijk maken wat je precies bedoelt met "Agenda publiceren".
Wáár/waarop publiceren, via welke stappen etc.
Vermeld ook even de versie Outlook die je gebruikt (2003, 2007, 2010 etc.) en of je daar nog add-in software bij gebruikt (zoals de Business Contact Manager etc.)

Tijs.
 
outlook 2010
ik click op de balk online publiceren, dan zie ik de agenda die van links naar rechts zweeft, krijg de melding verbinding met de webserver maken - en vervolgens de foutmelding
waar, waarop publiceren is een lastige vraag. Ik heb 2 wensen:
1. mijn medewerker kon altijd met haar live ID mijn agenda bekijken. Die agenda ververste zich automatisch
2.) behalve in outlook wil ik 'ergens' mijn agenda online kunnen raadplegen. Ik ben soms dagen van huis en dan is dat makkelijk.
 
Heb je mail adres maar even aangepast, is niet nodig het echte adres hier neer te zetten.

Je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of je Outlook connector gebruikt.

Je hebt het over Orange, maar ook over een Live ID van je collega. Volgens mij heb je alleen een Live ID bij Microsoft en niet met Orange.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen idee over die specifieke foutmelding, maar op de volgende links staat uitgelegd wat dat publiceren inhoudt en welke stappen er bij nodig zijn (áls het normaal werkt):
hier en hier

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Die procedure heb ik al 5 x doorlopen. Net voor de 6de keer gedaan, maar werkt nog steeds niet.
 
Het zou netjes zijn als je nog even terugmeldt waar het probleem in gezeten heeft en wat je eraan hebt gedaan om het op te lossen. Dan hebben anderen er ook nog wat aan, want op (bijv.) Google is er niets te vinden op de foutmelding die je aangaf...

Verder graag gedaan.

Tijs.
 
Hij heeft via gmail een google calander sync programmatje op mijn computer geinstalleerd.
Die had ik gisteren ook al geinstalleerd, maar omdat ik een primaire agenda had en een andere, werkte het niet. Op advies van dnties (of wat ik daarvan begrepen had) heb ik dit programma vanochtend gedeinstalleerd. Crash had me geholpen om mijn primaire agenda weer van alle agenda items te voorzien. Door dat sync'je opnieuw te installeren kan ik nu de outlook agenda in google gmail bekijken. Ik ben helemaal happy!
 
Je had het over het bekijken van je agenda op/via een Live account, niet op/via een Google mail account.
Ik vond het al 'verdacht' dat je je vraag ook in een Google groep had gepost.

Overigens heb ik het over de Outlook Connector (van Microsoft) gehad om te verwijderen eerder vandaag, dus niet die Google Calendar sync.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het verschil tussen live, hotmail, google etc. nauwelijks en ik dacht dat ik maar beter alles kon verwijderen wat ik gisteren geinstalleerd had.
Tof dat jullie met mij of ik met jullie ondanks mijn digibetitis toch zijn uitgekomen.
Als je niet zo veel verstand hebt van een materie is het moeilijk om heel duidelijk te zijn in de probleemomschrijving of zeggen wat je al gedaan/geprobeerd hebt.
Petje af voor jullie, dus.
 
Fijn dat je probleem verholpen is. :)

Ondersteuning is graag gedaan.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan