Kan Outlook niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, ik moet om een of andere reden Office opnieuw installeren, omdat ik een foutmelding bij OULOOK krijg en ik kan niet alleen OUTLOOK repareren en/of installeren, maar als ik Office opnieuw installeer, ben ik dan al mijn data kwijt, zoals mijn mail of moet ik eerst de data van OUTLOOK kopieren naar een ander bestand? Ik huiver bij de gedachte dat ik mijn mails kwijt ben. Maar nu kan ik vanuit OUTLOOK niets kopieren.

Martin
 
Als je office opnieuw installeert (of de bestaande via het configuratiescherm verwijdert) ben je niet je gegevens kwijt.
Installeer Office opnieuw en je gegevens worden ook weer gevonden.
Overigens is het maar de vraag of je van het probleem verlost bent, als je MsOffice gewoon over de huidige situatie heen gaat installeren.
 
Tip

als je de boel gaat backuppen let dan wel op je verzonden items
die gaan NIET automatisch mee
en die ben ik dus kwijt :eek:

Dus ik kan niet meer zien (of laten zien) wie ik wat verzonden heb :mad:

maar zo er gewoon overheen zetten
ik heb dezelfde twijfels als @Valijn
 
Hoi Martiny,

Ik weet niet of je nu Outlook, of Outlook Expres bedoelt want dat verschilt nogal wat!
Bij Martin gaat het kennelijk om Outlook (onderdeel van MsOffice) en daarbij staat de hele meut in één pst-bestand, dus ook de verzonden items.
Bij het verwijderen en/of herinstalleren van MsOffice blijft dit bestand op de betreffende pc staan (C:\Documents and Settings\[jou gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook).
In Outlook Expres worden de verschillende 'mappen' idd in afzonderlijke bestanden geplaatst:
C:\Documents and Settings\[jou gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Identities\{00FCBCD4-C923-4E57-8CB7-C5AD70B89083}\Microsoft\Outlook Express
 
Als ik Office weer geinstalleerd heb, waar kan ik de data dan weer vinden?

Martin
 
Het is gelukt...

Bedankt.

martin
 
Hoi Martin,
Je hoeft de data niet te 'vinden', want die worden vanzelf weer gevonden.
Maar voor de lokatie: zie mijn eerdere bericht.
 
Ben niet boos alleen ?????

Valijn zei:
Hoi Martiny,

Ik weet niet of je nu Outlook, of Outlook Expres bedoelt want dat verschilt nogal wat!
Bij Martin gaat het kennelijk om Outlook (onderdeel van MsOffice) en daarbij staat de hele meut in één pst-bestand, dus ook de verzonden items.

Hoi "Gelderlander"

nou bij mij gaat 'het' ook over outlook
ik heb van alles een back up gemaakt
mijn comp compleet opgeschoont :thumb:
Office 2003 geinstaleerd en de pst bestanden geimporteerd en ik ben al mijn solicitatiemails kwijt :eek:
maar er stond ook boven { Tip }
Ik heb nu werk dus we zien straks wel ;)
 
Hoi Motormouse,

Wonderlijk dat je die kwijt bent ..... heb ik nog nooit meegemaakt, dat als je ...... ehh ja, toch wél (gelukkig niet bij mij), want bij het exporteren had iemand er niet opgelet dat je bij het exporteren een vinkje moet plaatsen bij 'alle submappen' o.i.d. en moet zorgen dat je bovenaan op de 'hoofdmap' hebt geklikt. Dan kan het inderdaad mis gaan en niet alle mappen van Outlook worden dan geëxporteerd.

V
 
Sorry MCL voor de interruptie

@valijn
het zal best zoiets zijn geweest :(
maar ik moest vanalles een back up maken
ook van de spellen van de kids ( en dat is best zoeken) :eek:
op zich is dit het enigste wat ik ( tot nu toe) tegen gekomen ben wat ik vergeten ben/was :eek:
maar het weegt bij lange niet op tegene een comp die onwillig is :p

Konden we dit bij (sommige) mensen ook maar doen
maar het is weer een leer voor...... :rolleyes:

en een dag niet geleerd is een dag niet geleefd
en je leert het meeste van je fouten
dus een dag geen fouten is een dag .................................

tis time ik ga naar m'n aardappeltjes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan