Kan PC het aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghostshade

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
3
Ik wil zo graag gta IV spelen maar ik denk dat het te zwaar is voor me systeem.
Dus ik deed een test op Canyourinit en daar staat ook dat ik het niet kan spelen.
Dat zeiden ze ook bij MoH Airborne en ik heb helemaal geen probleem gehad het draaide echt chill ,niet sloom, helemaal niks.:confused:
Hier ff verschil tussen die 2 geteste spellen.

t222.bmp


Dus mij vraag , Kan ik gta IV spelen?
 
Laatst bewerkt:
Zoals je ziet voldoet je systeem niet helemaal aan de eisen. Op 3 punten worden een aanbeveling gedaan. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen; maar kijk niet vreemd op als het vast loopt.
 
Laatst bewerkt:
Dat staat er toch?

Nee: je kan GTA 4 niet spelen. En al helemaal niet speelbaar.

Heel je pc voldoet niet. Zelfs de videokaart niet.
 
Raarr , Bij moh zeggen ze dat ook ik kan het gewoon prima spelen.
Maar ja alvast bedankt


Je hebt een sempron 3000: sempron is al niet geschikt om spellen op te spelen & is zwaar verouderd

je hebt maar 512MB geheugen, je moet 1 gig hebben

Je hebt een videokaart die echt richting de minimale eisen gaat.

GTA 4 is gewoon het zwaarste spel ooit. En met ruime voorsprong.
 
je kan het natuurlijk proberen maar GTA IV is echt een zwaar spel! Ik heb beide spellen en doen het beide maar CPU is bij GTA IV veel hoger. RAM zou ik zeker ruim nemen (ook veel meer als bij Airborne) + grafische instellingen zullen bij jou ook echt stoppen bij 256mb want dat wordt 'begrenst' door het spel, ik had zelf DDR3 en dus een probleem. Maar dat was zo gefixed.

Mijn systeem: CPU = Intel Q6600 (overclocked naar 2.8Ghz voor GTA IV ;)) Videokaart = nVidia 8800 GT RAM = 4 gigabyte
moet ik wel bij zeggen dat ik GTA IV speelde op Vista dus dat compenseert wat.

Ik hoop dat je wat aan mijn post hebt om te vergelijken. Persoonlijk denk ik niet dat hij bij jou gaat werken (of niet goed teminste)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan