Kan via WWW niet op pagina van DVR komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegero13

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Berichten
270
Hallo allemaal,

Ten eerste weet ik niet zeker of ik de goede sectie heb maar daar weten jullie wel raad mee ;-)
Wij hebben al een tijdje een Beveiligingscamera setje van Skytronic. Deze is via Internet te benaderen om een live feed te krijgen en opnames terug te kijken.
Via het lokale Intranet werkt dit naar behoren en zijn er verder geen problemen. Het was een kleine handeling nodig om het ongecertificeerde Active X plugin te installeren. MAar dit werkt gewoon via het lokale internet dus.
Nu als ik het probeer via het WWW bij ons thuis dan krijg ik met Internet explorer niet eens een pagina te zien. Ik krijg direct zonder wachten ofzo de melding:
De webpagina kan niet worden weergegeven.

Als ik dit via Chrome probeer krijg ik de melding dat ik een plugin moet installeren (welke voor MacOS is omdat Chrome niet ondersteund wordt)
Ik wordt er al *****ziek van. Ik heb al van alles geprobeerd. Mijn computer geeft nu al meldingen dat Internet explorer verkeerd staat ingesteld omdat ik alles van ActiveX accepteer zonder melding omdat ik hoopte dat dat het probleem zou oplossen.
Ik ben ten einde raad en wil toch graag proberen dit klaar te krijgen.
Via de mobiele app werkt dit overigens wel en heb ik helemaal geen problemen. Alle poorten zijn ook geforward anders zou het namelijk sowieso niet werken...
Misschien dat jullie iets hebben om dit wel werkend te krijgen want anders dan gaan er hier wat apparaten sneuvelen haha ;-)

Met vriendelijke groet,

Jelle
 
Zelfde probleem, maar active X kan ik ook nog niet installeren

Hoi Jelle,

Ik heb hetzelfde probleem, alleen heb ik ook nog het probleem dat ik het mij niet lukt het ongecertificeerde Active X plugin te installeren.
Dus ook via lokaal internet kan ik de dvr niet benaderen. Alleen maar via een beeldscherm rechtstreeks aangesloten op de dvr.

Kun jij mij vertellen hoe ik deze ongecertificeerde Active X plugin kan installeren? en met welke browser?

Zou top zijn!

Dank alvast en hopen dat iemand anders reageert op jouw vraag (wat vervolgens dan ook weer mijn vraag wordt...)

Gr.
Chiel
 
Hoi Chiel,

Het werkt sowieso alleen met Internet Explorer. ik heb alle beveiligde instellingen van IE uitgezet en op die manier kreeg ik de vraag of ik het ActiveX plugin wou installeren. Dit is mij na heel veel proberen in de instellingen uitiendelijk gelukt!
Er is ook een plugin voor Chrome te verkrijgen dat je een Internet Explorer Tab kan gebruiken in Chrome.
Ik hoop dat het werkt!

Jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan