kent iemand een .SUB bestand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
344
Ben aan het spelen met newsgroups en haalde daar een file met de extensie .SUB vandaan. Google kent de naam niet één van jullie?
 
Als mensen hier nou gewoon eens vertellen dat het een ondertitel van een dvd is, hoeven we ook niet te gaan googlen :)
 
Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar je zal wel slecht geslapen hebben!
 
Mwoah, valt mee hoor, maar waarom moeilijk gaan doen met googleopdrachten en ingewikkeld doen, terwijl het antwoord in een zinnetje van dezelfde lengte gegeven kan worden? :p
 
Het is dat je het vraagt, maar ik had dat liever niet getypt.
Reden ? Puur pedagogisch........ Klinkt duur maar dat is het niet. Uitleg?
Er zijn diverse manieren om te communiceren wat ik wilde communiceren. Gelet op de huisregels ben ik naar mijn bescheiden mening heel erg diplomatiek geweest in het verwoorden van mijn gedachten. Gelet op de "titel" die jij binnen dit forum hebt, moet je feilloos "aanvoelen" wat ik hiermee bedoel.
Door mijn antwoord + de Google link te formuleren / plaatsen zoals ik deed, heb ik de hoop dat vraagsteller bij een volgend probleem misschien eerder (zelf) al zijn antwoord vindt, zonder op "ons" te hoeven wachten.
Daarnaast: bij elke link is al in een oogopslag te zien dat het om een ondertitelbestand gaat. Maar nogmaals, het forum is m.i. niet alleen voor E.H.B.O.-antwoorden, maar ook voor langduriger remedies. Als je dus een antwoord plaatst zoals ik dat deed, zou het wellicht tot de mogelijkheden behoren dat topicstarter nog meer leert dan hetgeen hij leert van een kort zinnetje waarin staat waar het omgaat.

Vind je het dan vreemd dat ik reageer(de) zoals ik op jouw posting reageerde?
 
Nee dat vind ik niet vreemd, ik was een beetje kortaf, was niet rot bedoeld ;)|
 
Hallo.

Pasja zei:
Maar nogmaals, het forum is m.i. niet alleen voor E.H.B.O.-antwoorden, maar ook voor langduriger remedies. Als je dus een antwoord plaatst zoals ik dat deed, zou het wellicht tot de mogelijkheden behoren dat topicstarter nog meer leert dan hetgeen hij leert van een kort zinnetje waarin staat waar het omgaat.

Dit was ook de rede dat ik de link stuurde van de desbetreffende site, hier kun je namelijk veel extentsies vinden.

Groetjes Erik Rothuis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan