Keuze maken tussen goed bod en zelf samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jkskenl

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
23
Zojuist heb ik een goed aanbod van mijn vader gekregen. Waardoor ik in een dilemma zit!

Hij heeft in december een medion m8815 bij de aldi gekocht voor 800 euro. Hij stelde voor om die aan mij aan te bieden voor 500 euro, hier krijg ik dan ook de speakerset creative, toetsenbord-muis, beeldscherm bij(19 inch).

Hierdoor ben ik dus heel erg in twijfel gebracht, ik denk dat het een mooi aanbod is. Echter weet ik niet precies wat voor specs die pc heeft. Ik wil namelijk wel zeker zijn, dat ik er voorlopig mee door kan.

Hiertegenover staat dan wel, dat ik dus geen zelfbouw meer ga kopen.

Daarom deze vraag aan jullie (ik heb zelf niet zoveel verstand van de verschillende combinaties e.d.), wat zou jij doen?
 
Ik zou eerst dan willen weten wat de specs zijn van die Medion (via google kan ik ze niet vinden), maar dan moet je even zelf kijken bij de computer. En als je zelf gaat samenstellen hoeveel geld heb je tot je beschikking.
En niet geheel onbelangrijk, wat wil je met de computer gaan doen?
 
Inmiddels heb ik mijn keuze gemaakt. Met als reden dat hetgeen dat ik wil doen met de pc, prima op de pc van mijn pa gaat. Het is dan ook helemaal super dat ik voor 500 euro klaar ben (incl scherm, speaker, toetsenbord). Zelf heb ik er wel voor gekozen om een mooi 24 inch led scherm erbij te nemen, die is dan ook al in bestelling.

Het is overigens een i7 2600 processor, met gtx550 videokaart. Prima voor mij dacht ik zo.

Bedankt in elk geval voor je reactie !
 
beetje jammer dat je voor een GTX550 gaat daar kun je de meeste games niet op hoge kwaliteit mee spelen
je had beter gewoon voor een i5 2500 kunnen gaan en die 100 euro kunnen stoppen in een HD7850 waarmee je vrijwel iedere game op hoge kwaliteit kan spelen...
 
Foutje: het is een GTX560

Ik zeg al: het is de pc van mijn pa die ik voor 500 inclusief assecoires overneem. Dit scheelt me dus sowieso 300 euro! Hetgeen wat ik ermee wil, doet het perfect.
 
@jkskenl
Allereerst welkom op helpmij.nl :thumb:
Waarom open je meerdere topics met vrijwel dezelfde vragen?
Je mag hier dan verdergaan, deze sluit ik voorlopig.
Succes verder, Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan