Keuzelijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartie_martin

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Berichten
15
Ik heb een keuzelijst gemaakt ( zie plaatje)
naamlooszc3.gif


Als je op de pijl klikt dan zie je 8 kollommen. Maar als je op klikt zie je bij produktgr alleen de 1e kolom staan. Ik wil die 8 kollommen zien staan. Hoe kan ik dat doen??
 
als je daarmee bedoelt het tweede control op je formulier dan zet je de bovenste control toch iets naar rechts???
 
Met een subformuliertje

Maak een subformulier waarin alle velden terugkomen. Koppel hoofd en subformulier op het veld productgr en klaar. In het subformulier kun je het koppelveld productgr eventueel onzichtbaar maken (anders zie je twee keer hetzelfde veld). Voordeel hiervan is dat je waardes niet dubbel gaat vastleggen. Anders zou je met DLookup aan de slag moeten (per veldje). Suc(10-4).
 
Bedankt voor jullie reactie en ik ga het proberen. :thumb:

EDIT:

Ik heb het geprobeerd maar ik kom er niet helemaal uit. Dat 2e veldje dat half zichtbaar is, is een test. Maar ik wil dus laten ook die | er tussen zien als dat kan. Als ik dat met een subformulier doe komen er apparte velden en dat is niet de bedoeling.

Dus ik bedoel als ik op een rij klik moet die ook in de invoervak komen en niet alleen het 1e kolom wat nu wel het geval is.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reactie en ik ga het
Dus ik bedoel als ik op een rij klik moet die ook in de invoervak komen en niet alleen het 1e kolom wat nu wel het geval is.

Bedoel je zoiets als de functie TEKST.SAMENVOEGEN in excel? dan moet je een berekend tekstvlak gebruiken waarbij je in een expresie de gewenste velden samenvoegd met bijvoorbeeld de volgende expressie:

=[Adres] & ", " & [Postcode] & " " & [Plaats]

En dit veld gebruiken voor je selectieactie.

S6 Frans :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan