• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzerondjes in Excel (koppeling met cel)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whitney22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Berichten
3
Hallo,

Ik ben bezig met een excel bestand met keuzerondjes maar ik kom er niet uit.:rolleyes:

Als je met je rechtermuisknop op een keuzerondje klikt kun je de optie "Besturingselement opmaken" kiezen.

Vervolgens tabje besturingselemen.

Ik heb meerdere keuzerondjes en wil deze verschillende koppelingen met verschillende cellen geven. Maar dit lukt mij niet. Als ik een Cel (bijvoorbeeld B6) daar neerzet, zet excel automatisch deze koppeling bij al mijn keuzerondjes!

Hoe kan ik dit veranderen zodat elk keuzerondje een andere koppeling heeft?
 
Post eens een voorbeeldbestandje met wat uitleg erbij want ik begrijp je maar half. :)

*edit* bij nader inzien denk ik dat je ipv keuzerondjes de keuzevakjes moet nemen, deze zijn niet aan elkaar gekoppeld

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
hoi
even een gokje maar ik denk dat het ook handig is te vermelden welke office versie je gebruikt

ikzelf gebruik 2010
en als ik bij actieve besturingelementen een keuze rondje selecteer en er meerdere plaats kun je bij de eigenschappen van elke Optionbutton apart een cel selecteren
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan