• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kilometerdeclaratie: bereik in formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

walmwalm

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2010
Berichten
25
In werkblad 1(bron) heb ik de gegevens gezet van de verschillende adressen waar ik heen ga. Die staan telkens in de kolommen A t/m G.
Elke regel (At/m G dus) heb ik vastgelegd als een bereik.
In werkblad 2 (declaratie) wil ik nu, telkens als ik de declaratie ga bijwerken het volgende:
Ik wil graag een dropdownmenu waarin de verschillende bereiken staan. Daaruit kies ik er een en de bedoeling is dan dat het hele bereik gekopieerd wordt in werkblad 2 (declaratie).

1. Het maken een dropdownmenu lukt me niet.
2. Als ik(zonder dropdownmenu dus) in werkblad 2 de formule zet =(naam van een bereik), krijg ik alleen de eerste kolom van dat bereik te zien.

Hoe krijg ik dit voor mekaar?
Ik stuur een voorbeeldbestandje mee.
Ik werk met Excel 2007.
 

Bijlagen

  • kilometerdeclaratie.xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 22
Komt dit in de buurt?
 

Bijlagen

  • kilometerdeclaratie.xlsx
    11,4 KB · Weergaven: 42
Geef je ook even op de andere forums door dat je een oplossing hebt?
Anders zijn zij voor niets bezig.
 
doe ik. werd trouwens niet op prijs gesteld, dat ik verschillende forums benaderde.
 
Klopt als je dat doet zonder enige verwijzing.
Voor de helpers die NIET op meerder forums actief zijn kan het zeer frustrerend zijn als hij er (na enig zwoegen en vrije tijd instekend) achter komt dat iemand anders je al een uur (of meer) geleden een passende oplossing heeft gegeven.
Hij had dan beter met zijn vrije tijd aan iemand anders zijn probleem kunnen besteden.
 
Natuurlijk doe ik dat. Soms gaan persoonlijke omstandigheden even voor. In de loop van vandaag komt het in orde.
 
voorzover anderen dit niet gedaan hebben: de vraag is gemarkeerd als beantwoord op de forums: worksheet.nl, officeforum.nl en helpmij.nl
 
Zowel op worksheet.nl als op officeforum is dit voor MIJ niet te zien?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan