Klavier voor tab, usb of bluetooth ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Heeft iemand ervaring met een klavier voor op een tablet te gebruiken ?
Usb of bluetooth bv ?
 
:confused: Karine wat bedoel je met klavier ?? .... toetsenbord misschien ?

Misschien toch bedoel je ===> ZOIETS ?
 
Laatst bewerkt:
Voor m'n iPad gebruik ik er eentje met bluetooth en voor m'n Windows 10 tablet eentje via micro USB.
Beide werken prima.

@ROYONIX:
Klavier is Vlaams voor toetsenbord :)
 
Laatst bewerkt:
Bij bluetooth moet je het klavier zelf opladen en bij usb neemt het klavier stroom van de tablet ?
Merk je dit aan de batterij ?
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard gaat dat ten koste van de accu, maar het gebruikt zo weinig dat je daar eigenlijk niks van merkt.
 
:) Karine heb jij mooie filmpje over jouw klavier voor Tablet gezien ? ...is het dat Vlaams ook ? :D
 
Ik ga eens kijken voor een bluetooth, die micro-usb van de tablet is al zo gevoelig, als je daar dan nog regelmatig dat keyboard moet inpluggen.
 
Ze zijn gemiddeld 25 euro, dus dit valt wel mee. En het is zo te zien een sjieke uitvoering :)
 
:confused: Ach verbaast me dat daar in dollars prijs heb gezien, en schrok ik een beeetje :D ......... dat is toch ergens ongv. 18 € ... dan is ooke :thumb:

Ik dacht zoiets ook ? ==> KLIK
 
Laatst bewerkt:
En dan laat je toetsenborden zien die vele malen duurder zijn... :eek:
 
:) heh dat had ik al voordat Karine liet eigen link zien, .... maar oke ik heb nog niet gezien wat is bedoeling met ......direct naar het goedkoopste ! :(
 
:) YEP ...je kan ook tegen mooie en acceptabel prijzen bij elke toetsenbord komen, ALS je op direct naar goedkoopste klikt :D

:( behalve die eerste..... phuuhh die blijft duur .... :(

:D Je moet daar prijs naar oplopend aangeven, en dat is dat kijk hoe mooie prijzen gelijk zijn !
 
Laatst bewerkt:
:) Dat is inderdaad een mooie en goede ...:thumb:

Beter en betrouwbaarder is kopen ergens waar je garantie kan krijgen en makkelijk communiceren ( i.v.m. reparatie of fouten enz. etc ! ) dan van Ebay of Alie site of Marktplaats enz.. etc.. :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan