• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleine lettertjes blijven !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
L.S.,
Ik heb een lijst gemaakt in Excel. Deze lijst is op een normale lettergrootte gemaakt te 12. Vandaag wil ik de lijst uitprinten en deze wordt in lettergrootte 7 uitgeprint. De lettergrootte wederom verhogen naar 12 en vervolgens opgeslagen als document en wederom opgeroepen en uitprinten....weer de kleine lettertjes 7.
Vervolgens heb ik een word document als test gebruikt om te bekijken om mijn printer de oorzaak zou kunnen zijn maar deze print het test document normaal uit.
De excel lijst gebruik ik al jaren en nu dit probleem!
Waar moet ik het zoeken.
Bvd,
Eflux
 
a) voorbeeldbestand zonder gevoelige informatie is wel handig

b) staat bij Bestand --> Paginainstelling (Exl 2003) iets ingesteld als "verkleinen to xx%"

c) welke printer gebruik je
 
In aansluiting op de vorige poster: Het zou zomaar kunnen zijn dat je aangegeven hebt dat het 'passend op papierformaat' hebt aangegeven. Dat is (vaak) een instelling in de printerdriver, dus op te roepen via Bestand -> Afdrukken -> knop Eigenschappen, maar (is ong. hetzelfde als de vorige poster al zei) verder is er die mogelijkheid om bij Pagina-instellingen te kiezen voor "Aanpassen aan x bij x pagina's". Ik noem dit maar even, omdat de vorige poster het alleen over het verkleinen met x % heeft gehad, en die optie van "Aanpassen aan..." niet genoemd had.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan