• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleuren van bladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jos19861

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2020
Berichten
18
Hallo allemaal,
iemand een idee hoe ik Blad 2 10% 20% 30% 40% in testblad geel rood groen en licht blauw kan krijgen.
 

Bijlagen

  • test.xlsx
    9 KB · Weergaven: 48
Door of de tekstkleur of de achtergrondkleur aan te passen?

Iets zegt me dat je dat niet bedoelt, maar wat dan wel?
 
In B12 =Blad2!D4
in C12 =Blad2!E4
etc.
Doortrekken gaat ook, doorvoeren zonder opmaak. Wel de Celeigenschappen goed zetten.
 
Laatst bewerkt:
In cel A1 Blad 1 moet de zelfde achtergrondkleur komen als in blad 2 cel A1 zeg maar Blauw.
 
Wat wil je nu precies? Iets met voorwaardelijk opmaak of iets anders?

Probeer ook eens een fatsoenlijke titel aan jouw vragen te geven. Iemand een idee? en Wie kan mij helpen zegt niets over het probleem.
 
Laatst bewerkt:
Dan maak je van Testblad en Blad2 een [Groep] door deze tabbladen beide één voor één aan te klikken met Ctrl ingedrukt en dan A1 op Testblad blauw maken en A1 op Blad2 wordt dan ook blauw. Dat is alles.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je titel aangepast. Dat dekt de vraag ook nog niet maar ik had een idee.
 
Is het gelukt?
 
Gewoon VO, anders moet het met een macro.
 

Bijlagen

  • test (7).xlsx
    14,8 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
@cow18: We verzoeken je om je in de berichten te concentreren op de vraag en het antwoord, niet op denigrerende opmerkingen naar medegebruikers van de dit forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan