kompas wiskunde programma die keure 1ste leerjaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabrina4875

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
3
Ik heb deze software geïnstalleerd op mijn laptop (windows 7). De installatie verliep goed, maar als ik het programma wil opstarten, krijg ik steeds de melding
"poging om programma te laden met onjuiste indeling (uitzondering van HRESULT:0x8007000B)". Wat is er verkeerd en hoe kan ik dit oplossen.
 
kompas

hallo,
moet ik dan eigenschappen compabiliteit wijzigen Kiezen? Ik heb dan windows xp gekozen, maar er komt nog steeds dezelfde melding.
 
nog steeds niet

heb al windows XP (SP2) gekozen en heb ook al vista gekozen (dit staat dat dit programma compatibel is met windows XP en Vista). Toch krijg ik nog steeds dezelfde melding.
Wat doe ik verkeerd?
 
Ik denk dat je niets verkeerd doet.
Ik vermoed dat de software niet geschikt is om onder W7/64bits te gebruiken.
 
Nieuw Installatiebestand

Beste,

Je ontving, zoals hier reeds correct werd opgemerkt, een versie van de installatiesoftware voor de CD-rom Kompas die niet compatibel is met Windows 7. Dit is een voor ons gekend probleem.
We bezorgen iedere klant die ons dit probleem meldt, dan ook graag de correcte installatiebestanden. Als je even rechtstreeks contact met me opneemt via dit e-mailadres arne.depoorter at diekeure.be. Dan bezorg ik je de nieuwe Windows 7 compatibele bestanden.

Mvg,

Arne Depoorter
ICT-editor
uitgeverij die Keure
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan