Kopen of niet? Valt dit systeem nog te verbeteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit heb ik net al gezegd:

Een ATX-moederbord is 305mm lang en 244mm breed

Kleine moeite voor TS om even te kijken of dat past, en dat doet het.

Verder trek ik me maar weer terug, adviezen worden toch niet serieus genomen
 
.. nou dat vind ik flau hoor
ik neem je adviezen zeker serieus en dat doet de TS ook


wat is er mis met zeker zijn?
als er al iemand een kort lontje heeft ben jij het wel
 
Het is allemaal zo simpel.....

TS weet de afmetingen van een ATX moederbord
TS heeft daar twee kasten voor zich staan
TS kan dus zo meten of een ATX bord past

Waarom nou al dat moeilijke gedoe van foto's maken en uploaden hier, terwijl je daar helemaal niks verder mee komt, want op een foto kun je geen afmetingen bepalen.
 
Sinds wanneer kan je geen afmetingen bepalen van een foto? Als je de afmetingen van je kast weet, kan je deze relatief op schaal gebruiken bij je foto. Huppakee.
Maar oke, dat word dus wel een ATX mobo. Is dit een goede keuze, of is deze stukken beter voor 17 euro meer?
 
Dan zou ik toch echt voor de Gigabyte GA-MA785GT-UD3H gaan.

Betere/moderne chipset, gerenommeerd A merk
 
En hoeveel beter is hij dan? Hoeveel FPS zou hij meer kunnen halen bij bijvoorbeeld MW2? (Gokje dan, echt een precieze schatting is natuurlijk niet mogelijk, en zeker niet als je het systeem zelf niet hebt)
 
Laatst bewerkt:
Weinig. De duurdere kaart zal volgens mij wat verder overklokken, omdat daar een betere koeler op zit. Ik zou zelf echter geen 173 euro voor een 5770 betalen. Vanaf 180 euro heb je namelijk de GTX 460, die een stuk sneller is. Als je niet meer dan ongeveer 130 a 150 voor een videokaart wilt uitgeven dan is een 5770 in die prijsklasse geen slechte keus.
 
Als ik het geld had, had ik een HD 5850 of 5870 gekocht. Maar oke, HD 5770 van XFX houd ik het op. Tegen de tijd dat hij stuk is heb ik het geld voor een nieuwe en betere, dus /care about 25 MHz die de MSI meer heeft. Dat kleine beetje overklok ik wel.

Als iemand nog een verbetering heeft, laat het even snel weten. Ben van plan hem morgen te gaan kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan