Kopie 'mijn documenten' op DVD+RW wordt niet gelezen door Nero.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anton Doove

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2005
Berichten
247
Beste Mensen. Momenteel heb ik op mijn DVD+RW-schijf het bestand staan van Mijn Documenten,zoals Nero 6 het aangaf. Dit geredde bestand staat op F.

Nu wilde ik het in de DVD-speler bekijken,dus ik stopte het in die speler.
Toch werd er gevraagd om een schijf er in te stoppen,terwijl er 1 in zat.

De DVD-speler herkende die schijf dus niet. Mogelijk heb ik een handeling vergeten.
In de help van Nero 6 las ik wel iets over een Multi-sessie.

Als ik het goed begrijp hoort dit na het branden te gebeuren,maar dat weet ik niet zeker.
Ik kan dus nog niets zien van die bestandsmappen,laat staan een copie daarvan maken.

Die copieën wil ik graag plaatsen in de map Mijn Documenten op de C-partitie.
Wie kan mij op dit gebied adviseren uit wellicht eigen ervaring?

Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties en ik groet jullie vriendelijk.

Anton Doove
 
Mijn documenten is toch geen bestand maar een map?? Hoe heb je dit in nero gebrand? Als data cd/dvd? Wat gebeurt er als je nero aangeeft data cd of dvd branden, leest hij dan de mijn documenten map file ook niet in?
 
Probleem is opgelost.

Beste Trust-1.Ondertussen is het probleem opgelost.
Een technisch medewerker van de leverancier heeft mij ermee geholpen.

Het bleek achteraf dat ik vanuit de brander en de DVD+RW de Map Mijn Documenten ook rechtstreeks op de C-Partitie van mijn Harddisk kon plaatsen.

De DVD-speler is dan niet nodig om bestanden te plaatsen waar ik het wil hebben.
Ik wist niet dat het rechtstreeks vanuit de brander kon gebeuren.

Mijn brander heet Writemaster. Ik brand die map met inhoud dus eerst op die schijf.
Daarna kan ik alles vanuit die schijf copieëren naar de gewenste plek op mijn Harddisk.

Bij beide handelingen blijft de schijf in de la van de brander zitten. Erg makkelijk dus.
Uiteraard dien ik dit wel eerst te weten. Die medewerker hielp mij dus prima.

Toch dank ik jou ook vriendelijk voor je reactie en ik groet je ook vriendelijk.

Anton Doove.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan