• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Koppeling Excel naar Word Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
230
Hoi,

In mijn andere post had ik een probleem met de uitlijning.. Gelukkig opgelost dankzij jullie.

Nu heb ik het volgende probleem:

Mijn excel is het bronbestand van de koppling die in Word staan.

Indien ik beiden wil openen krijg ik een foutmelding dat ik niet tweedezelfde documenten mag openen.

Heel vreemd omdat de ene word is en de andere excel. Ook hebben ze allebei verschillende bestandsnamen..

Hoe kan ik dit oplossen?
 

Bijlagen

  • fout2.jpg
    fout2.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 38
  • fout.jpg
    fout.jpg
    95 KB · Weergaven: 47
Wat moeten wij met die plaatjes ?
 
De oplossing is eenvoudig. Open de bestanden niet tegelijkertijd.
 
Hoi,
Vorige keer was je ook al karig met uw info en vbt bestand. (vandaar bovenstaande antwoorden) Ondertussen zou je moeten weten dat een vbtje ALTIJD gewenst is. De fout zal wel ergens in de manier van koppelen zitten. Maar zonder vbtje is het weeraleens gissen.
Ik stuur in bijlage een vbtje waarin je werkt met een wordslabloon en vba code in excel om een nieuw word document te maken en beide kunnen op hetzelfde moment open zijn.
Ga wat spelen en kijk of je op die manier tot het gewenste resulaat komt. (de nodige uitleg is voorzien in vba code)
Greetz
 

Bijlagen

  • Data2WordTable.rar
    14,6 KB · Weergaven: 16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan