Koppeling naar Autocad bestand word niet bijgewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

phoenixcmb

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Berichten
32
Ik maak gebruik van Word 2007 en heb in een document een afbeelding (tekening) gekoppeld zitten van een autocad 2006 bestand.

In het autocad bestand heb ik een wijziging doorgevoerd maar deze wijziging is niet te zien in het Word bestand.
In Word blijft de afbeelding staan van de tekening voor de wijziging.
Als ik in Word dubbelklik op de tekening dat word het autocad (met wijziging) geopend.

Wat kan hier een oorzaak van zijn.
En hoe te verhelpen zonder de tekening opnieuw te moeten plaatsen.
 
Je werkwijze is mij nog niet helemaal duidelijk; heb je bijvoorbeeld Autocad en Word tegelijk open staan? En wil je, als je iets wijzigt in de tekening, dat dan gelijk terugzien in je Word document?
 
Nee. De wijziging is eerst gewijzigd in de autocad tekening (dwg). Hierna sluit is autocad en open Word. Ik krijg dan de melding dat er gekoppelde bestanden zijn (waaronder dus ook de Autocad tekening) met de vraag of deze moeten worden bijgewerkt. Hierop kies ik voor ja. Als ik dan bij de tekening in Word ga kijken dan is hierop de wijziging niet te zien. Dubbelklik ik op deze tekening in Word dan word Autocad geopend met de gewijzigde tekening (dwg). Omdat wij op sommige systemen nog werken met office 2000 is de extensie van het word-bestand DOC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan