• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Lege rijen niet opnemen in verwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

mooske04

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2011
Berichten
200
In mijn zoektocht naar de juiste actie ben ik deze tegengekomen op dit forum, ik kan alleen niet helemaal herleiden hoe het werkt. Ik wil graag dat blad 1 uit het voorbeeld een ander (in mijn geval heb ik er 10 verschillende) bestand is. Dus als in die 10 verschillende bestanden iets gewijzigd wordt, dat dan alle kolommen uit dat bestand weergegeven wordt in het totaalbestand, zonder dus de lege regels. Wie weeet hoe dat te doen? Daarnaast wil ik nog dat als ik in het totaalbestand aangeef dat het betaald is, dit dan doorgevoerd wordt in de afzonderlijke bestanden, maar tot nu toe als ik dat met een verwijzing doe, krijg ik aldoor kringverwijzingen.....
Zie http://www.mijnbestand.nl/Bestand-PDB7QMFKXSPS.xlsxvoor hoe ik het graag zou zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan