lettertype en tab

Status
Niet open voor verdere reacties.

statie2

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Berichten
20
Hallo,

ik ben voor mijn school een rapportenoverzicht aan het maken in Word 2007.
Hiervoor heb ik een voorbeeld als bijlage toegevoegd. Dit bestand is beveiligd. Het wachtwoord is test.
Mijn probleem is dat als ik het document beveilig het lettertype en de grootte gewijzigd wordt. In de onbeveiligde versie heb ik de cellen van groepsleerkrachten lettertype Verdana en grootte 8 aangegeven.
In de beveiligde versie verandert het lettertype en de grootte.
Steeds als ik zelf een naam of cijfer invul. Niet in het rolmenu.

Hoe kan ik dit wijzigen?

Verder wil ik in dezelfde tabel de tab niet van links naar rechts maar van boven naar beneden laten gaan.

Kan dit ingesteld worden ?

Alvast bedankt.

Groeten,

Thijs
 

Bijlagen

  • Rapportenoverzicht2.zip
    10,7 KB · Weergaven: 11
Tabs gaan, net als letters, van links naar rechts. Als je van boven naar beneden wilt werken, zul je alles moeten ombouwen naar kolommen. Of macros maken die specifieke velden selecteren, maar dan ben je nog wel even bezig....
Je opmaak probleem is vrij simpel: je velden zijn niet opgemaakt; dat houdt in dat ze de opmaak overnemen die in het profiel <Standaard> zijn vastgelegd. In jouw geval is dat dus <Times New Roman>, ,12 punten>. Als je het opmaakprofiel <Standaard> van het document aanpast, blijft de opmaak behouden. Het heeft dus geen zin om de tekst te selecteren, en de opmaak handmatig te veranderen.
 
Mag je de vraag ook nog op Opgelost zetten met de link rechtsonder.
 
Hij moet er toch ergens staan.... Alleen de TS kan de vraag op opgelost zetten. (En uiteraard de moderator ;) )
 
Moet zeggen: heb de laatste tijd geen vraag meer gesteld; er zit in ieder geval een linkje in de bovenste blauwe balk.
 

Bijlagen

  • Vraag Opgelost.jpg
    Vraag Opgelost.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan