Leuke Budget pc 200-300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

rebecca23

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Berichten
11
Hallo,

ik ben opzoek naar een leuke budget pc.
het voornaamste wat ik er mee ga doen is een beetje internetten en op youtube af en toe.
ik heb nog geen windows versie maar wel een mooi toetsenbord, scherm en muis.

dit is wat ik op het moment heb.

Moederbord : Asus V-M2NC61P
Chipset : nVidia GeForce 6100V
Processor : AMD Sempron LE-12020+ @ 2100 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430
Harde Schijf : SAMSUNG (320 GB) + 1tb externe
DVD-Rom Station : ASUS DRW-2014S1 ATA Device
DVD-Rom Station : KLKF 4H2JK56FCH SCSI CdRom Device
DVD-Rom Station : ERMPUF 2FK9ANO SCSI CdRom Device
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
NVIDIA Geforce 6150SE nForce 430

voor mij werkt dat opzich nog prima dus ik hoop dat dat ook wat zegt over wat voor een computer ik nodig heb:p
 
Beste rebecca23 welkom op dit forum,
als je echt een low budget pc wilt hebben, raad ik hem zelf te gaan bouwen, dit bespaard een hoop kosten soms.
En je hebt meer garantie in totaal, bijvoorbeeld op de processor de video kaart en niet alleen op de hele pc terwijl je miss nog recht hebt op garantie op de video kaart als u me snapt :p

Suc6,
Tim
 
.... en als je dan toch persé een andere wil hebben, dan denk ik dat je met een budget van 200 tot 300 m.i. beter af zou kunnen zijn met een tweedehandsje van een jaar of 3. Zet eens een vraag in de sectie te koop aangeboden / gevraagd, hier op de Helpmij. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat er niemand reageert.
 
zelf in elkaar zetten lijkt mij nogal wat, of is dat wel te doen?
nouja hij werkt prima maar als ik bijvoorbeeld youtube open merk ik toch dat het allemaal wat meer tijd gaat kosten. ik heb deze pc 4? jaar geleden nieuw gekocht bij de MyCom voor 299.-

vandaar dat ik hoopte dat een simpele nieuwe desktop ook wel te krijgen was voor dat geld
 
Ander alternatief:
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/502575?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=6&maxshops=1#shoplist

Je bent het goedkoopste uit als je de onderdelen besteld bij Azerty. Hou je 50 euro over voor een assemblage pakket. (Kom je op 300 Euro) Met Windows pakket 370-380 Euro.
Er zit een SSD in, die tot 5x zo snel is als je huidige HD, (Groot genoeg voor Windows, Office, Photoshop ECT) Als je gaat downloaden zou, je HD van je oude pc erbij moeten doen. (Extern)
Edit: Er zit nog een helpmij actie op, waarbij je 10 euro korting krijgt. Uit mijn hoofd, weet alleen de code niet meer, maar anderen op dit forum vast wel.
 
Laatst bewerkt:
ah oke mooi ik heb eventueel ook nog een externe 1tb Hd die ik kan gebruiken. ook een legale vista versie die zou ik er ook toch gewoon op kunnen zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan