Link in Outlook in Firefox opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

etri

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
672
Onderstaand probleem ben ik veel op internet tegengekomen. En ook ik had er last van... :(

Probleem:
Op sommige computers (bijvoorbeeld na een update) werken links in Outlook die moeten openen in Firefox niet meer goed. Je krijgt dan een foutmelding bij het klikken op een HTML-link in Outlook. Firefox opent wel keurig de pagina, maar wel voorgegaan door een vervelende (Outlook?) foutmelding.

Ik heb deze tip gelezen en hij werkt perfect!
Oplossing:
  • Start de Registry Editor (startknop, Run "regedit.exe")
  • Ga bovenin naar Computer > HKEY_CLASSES_ROOT > FirefoxURL > shell > ddeexec
  • In het bovenste veld staat "(standaard)" met daarachter de waarde: "%1",,0,0,,,,.
  • Maak dit veld leeg
  • Doe hetzelfde voor Computer > HKEY_CLASSES_ROOT > FirefoxHTML > shell > ddeexec

Dit zou het probleem moeten verhelpen. In is die vervelende melding van Outlook /Firefox na maanden eindelijk weg! :thumb:
 
Helaas lukt dit bij ons niet.
Krijg nog steeds foutmelding.
Ik heb ook al http://www.dougknox.com/xp/fileassoc/html_association_fix.zip geprobeerd en
URL File Association Fix beide van Dougnox. Helaas zonder beoogd resultaat. Toen we office 2003 gebruikten hadden we dit probleem hiermee opgelost.
We hebben 2 pc's - op de 1 geen enkel probleem, terwijl beide gebruik maken van office 2007, Winxp en Firefox als browser.
Heeft u of iemand anders misschien een ander tip?
Alvast dank hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan