Linux Stilaz installeren op harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stilaz

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2010
Berichten
7
Even voorstellen Nickname Stilaz aangenaam. Niet lachen :)maar ik heb nog een oude computer staan, jawel een 255 Mhz waar alleen MSDos 6.22 op staat. Linux Stilaz kan ik alleen draaien van CD. Nu wil Ik graag Linux Stilaz vanaf de harddisk starten. Nu ga ik via Menu,System Tools, Stilaz Installer ,Start an new installation. Nu krijg ik de melding :Unable to find Rootfs.gz Terwijl het bestand wel op de CD staat.
Hoe kan ik alsnog Linux Stilaz op mijn harde schijf installeren. Alvast Bedankt:thumb:
 
Het is Slitaz, geen Stilaz :D

Download UnetBootin eens, hiermee kun je verschillende Linux distributies op je USB stick zetten (waaronder Slitaz). UnetBootin maakt je USB stick ook bootable (= opstartbaar).
Ik heb het zelf al even getest, en het werkt goed :thumb:
 
Het is Slitaz, geen Stilaz :D

Download UnetBootin eens, hiermee kun je verschillende Linux distributies op je USB stick zetten (waaronder Slitaz). UnetBootin maakt je USB stick ook bootable (= opstartbaar).
Ik heb het zelf al even getest, en het werkt goed :thumb:

LOL Pleeborstel :D JE kan het ook op een lege Externe hdd zetten is sneller met het opstarten dan van een USB Stick
 
LOL Pleeborstel :D JE kan het ook op een lege Externe hdd zetten is sneller met het opstarten dan van een USB Stick

Had ik niet aan gedacht :p

Maar trouwens, volgens mij is je pc te oud om vanaf usb te kunnen opstarten (pc's die 3/4 jaar oud zijn hebben deze optie pas).
Dom dat ik hier niet eerder aan dacht :eek:
 
Laatst bewerkt:
Slitz Natuurlijk!

Nog bedankt voor de reactie. Inderdaad ik kan hier geen USB-stick voor gebruiken. PC is wat dat betreft uit de Middeleeuwen. Misschien hadden ze toen wel Stilaz? :shocked: Hadden ze toen ook al PC's. Ik ga jullie raad eens proberen. Als het niet lukt :confused: vraag ik jullie weer om raad. Grt


Het is Slitaz, geen Stilaz :D

Download UnetBootin eens, hiermee kun je verschillende Linux distributies op je USB stick zetten (waaronder Slitaz). UnetBootin maakt je USB stick ook bootable (= opstartbaar).
Ik heb het zelf al even getest, en het werkt goed :thumb:
 
Linux talk

Hoi Daand,

Sorry, maar ik had je nog niet bedankt voor je antwoord over Slitaz. Bij deze dan.

Grt. Stilaz.



LOL Pleeborstel :D JE kan het ook op een lege Externe hdd zetten is sneller met het opstarten dan van een USB Stick
 
Nog bedankt voor de reactie. Inderdaad ik kan hier geen USB-stick voor gebruiken. PC is wat dat betreft uit de Middeleeuwen. Misschien hadden ze toen wel Stilaz? :shocked: Hadden ze toen ook al PC's. Ik ga jullie raad eens proberen. Als het niet lukt :confused: vraag ik jullie weer om raad. Grt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan