Een tijdje gelden heb ik een werkblad ontvangen met een macro die titel gegevens in alle kolommen gelijktijdig alfabetiseert.
Dit werkt perfect maar zoals zo vaak wil ik er graag iets bij hebben maar ik weet niet hoe dit te realiseren.
In A30 wil ik een teller bij houden hoeveel cellen er gevuld zijn.
Hiervoor heb ik in A30 gezet: =AANTALARG(A1:Z20)
En inderdaad het aantal gevulde cellen in cel A30 te staan.
Maar als ik nu de macro run dan verdwijnt deze formule en komt er in A1 het cijfer 1 te staan met in de formulebalk AANTALARG(#VERW)
Op zich begrijpelijk omdat de sorteer macro alle kolommen sorteert.
Kan de bestaande macro iets aangepast worden zodanig dat ik gebruik kan maken van de formule zonder dat deze na macro run verdwijnt?
Aangezien dit specialisten werk is waag ik mij hier niet aan maar heb alle vertrouwen in de Excel expert.
Als bijlage mijn werkblad.
BVD
Belinda
Dit werkt perfect maar zoals zo vaak wil ik er graag iets bij hebben maar ik weet niet hoe dit te realiseren.
In A30 wil ik een teller bij houden hoeveel cellen er gevuld zijn.
Hiervoor heb ik in A30 gezet: =AANTALARG(A1:Z20)
En inderdaad het aantal gevulde cellen in cel A30 te staan.
Maar als ik nu de macro run dan verdwijnt deze formule en komt er in A1 het cijfer 1 te staan met in de formulebalk AANTALARG(#VERW)
Op zich begrijpelijk omdat de sorteer macro alle kolommen sorteert.
Kan de bestaande macro iets aangepast worden zodanig dat ik gebruik kan maken van de formule zonder dat deze na macro run verdwijnt?
Aangezien dit specialisten werk is waag ik mij hier niet aan maar heb alle vertrouwen in de Excel expert.
Als bijlage mijn werkblad.
BVD
Belinda