macro's werken niet in office 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

samui

Verenigingslid
Lid geworden
26 mei 2012
Berichten
207
Mijn dochter werkt op het werk met office 365
bij bestanden met macro's, werken de macro's niet. Voorwaardelijke opmaken wel zo te zien.
Waar zet men dat aan in office 365? Of blokkeerd de systeembeheerder dit.
Lees op het forum dat bij iemand de f8 knop de macro niet stopt. dus VBA moet wel werken in 365.
Kan geen bestand > opties > vertrouwenscentrum kiezen om dat hier aan te zetten.
Hoe krijgt zij de macro's werkende met enkel gebruik office 365 zonder te switchen naar een office 2016 of hoger office pakket?

Alvast bedankt namens dochterlief,

Frank
 
In de cloud editie van Office 365 (2016/2019) wordt VBA niet ondersteund.
 
OK bedankt Edmoor. Dus een volledig office pakket laten kopen zal de vraag gaan zijn om het “probleem” op te lossen om efficiënter te werken.
Nogmaals thanks.
Vraag wordt gesloten.
 
Office 365 werkt in twee smaken: met (lokaal) en zonder (cloud) macro's. Je kunt dus gewoon thuis werken mét macro's, maar je kunt je bestanden niet met macro's vanuit de cloud gebruiken. Daar moet je dus rekening mee houden. Maar het aanschaffen/installeren van een 'lagere' versie levert je dus géén betere office op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan