MAGIX Music Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerrolddd

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
14
Heyy mensen...

ik heb nu de MAGIX music maker school edition, maar ik wil graag de 2007 versie... wie weet iets waar j die gratis kan downloaden ofzow???

Greetzz!!!

:thumb:
 
nou iig thanks, maar daar haddik al gezocht en er stond niet echt tussen wat ik zocht...

maar iig bedankt voor de moeite XD

greetzz!!
 
kan verder eigenlij ook niks vinden omeerlijk te zijn

zal nog ff verder kijken



heleboel free editions maar geen school
 
Laatst bewerkt:
ik wil ook de 2007 of 2006 versie.. de school edition heb ik...

najah.. laat anders maar...

kijke of mijn muzieklerar wat weet anders...
 
de music maker 2006 kun je volgens mij wel gratis downloaden op die site die ik linkte


oh nee sorry dat is music manager
 
Laatst bewerkt:
Oplossing

Hoi. Ik snap dat je hem wil.. ik heb em ook, erg vet. Maar goed... Voor zover ik weet kan je hem meet limewire niet vinden. Er is een ander soort download programma... Utorrent. Een torrent is een bestand dat je van internet haalt, en opent met Utorrent. www.utorrent.com. Hij zal dan automatisch gaan downloaden, en er zijn erg veel gebruikers (meer dan limewire) De torrent haal je van:

Veel succes ermee! Hij werkt iig, want ik heb dezelfde gebruikt.:thumb: \

Ciao,
Warheart:evil:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
veel sneller

je kan MAGIX Music Maker 2007 Deluxe (en veel andere software trouwens) gratis downloaden op Je moet wel even registreren. je krijgt dan een .rar bestand, je moet wel een tool hebben om da uit te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt allen!!

vraag is nu wat mij betreft opgelost...

greetz

:thumb:
 
heej, ik zoek dus ook MAGIX Music Maker , die ik gratis kan downloaden kan iemand me helpen?????????//
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan