Mail + bijlage PDF + Handtekening met logo alles in macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

samui

Verenigingslid
Lid geworden
26 mei 2012
Berichten
207
Hallo,

Ik heb een macro die ok werkt.
Dit houdt in klik op de knop en 2 tabbladen worden samengevoegd, array, daar wordt een PDF van gemaakt, wordt opgeslagen door mij en vervolgens wordt de PDF als bijlage toegevoegd aan een persoonlijke mail naar een deelnemer.
Dit werkt perfect. Nu zag ik dat je ook je handtekening kunt toevoegen met een eventueel logo.
Deze code ingevoerd en ja de handtekening met logo komt in beeld ( voor het voorbeeld een html bestandje op mijn buroblad ) maar mijn PDF niet meer.

Wat gooi ik door elkaar vwb mijn code?
Ik heb wat zitten stoeien met die boiler maar ik kom er niet uit en mijn PDF bijlage stopt hij niet in mijn mail. De functie Getboiler en Create_PDFsignin zal ik wel verkeerd hebben.
PS in de huidige andere opzet qua tekst ook gaat het met de Create_PDFsignin wel goed. Dit is de standaard van Ron de Bruijn. Nu wil ik dus 2 opties samenvoegen tot 1 en dat gaat niet goed.
In de 1 krijg ik de PDF er niet bij en in de andere lukt het niet om de handtekening erbij te krijgen.

Hopelijk kan iemand het voor mij oplossen dat in de bijlage het pdf meegestuurd gaat worden.

Alvast bedankt weer voor jullie steun.

Frank
 

Bijlagen

  • handtekening in VBA met plaatje.xls
    65,5 KB · Weergaven: 75
Ik denk dat je te maken hebt met het verschijnsel dat in deze topic wordt besproken. Je kunt een extern mailtje opbouwen met een bestand zonder handtekening, of je kunt een mailtje maken met een handtekening. Beiden gaat niet. Zou het wel kunnen, denk je dan niet dat Ron de Bruin daar óók een voorbeeldje van zou hebben? :D
 
Zit een kern van waarheid in. Hmmmmmmmmmmmmm dan maar de vertrouwde en goed werkende in tact houden.
Thanks anyway.
Allemaal met octafish eens?
 
Moet helaas concluderen dat dit niet gaat.
Topic wordt gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan