• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Mail versturen vanuit Excel met Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sven1111

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2015
Berichten
5
Hoi allen,

Ik kom er niet meer uit. Overal gegoogled. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Zie bijgesloten sheet. Ik zou graag een mail willen versturen als 1 van de getallen in kolom G, J, L, of O een kleurtje heeft. De mail moet dan worden verstuurd naar het mail adres wat op die regel staat in kolom T. Wat ook mag is als er een getal boven nul in kolom G, J,L of O staat, dat er dan een mail wordt verstuurd. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 

Bijlagen

  • Test mail.xlsx
    12 KB · Weergaven: 40
Kan je niet in een ander tabblad alle namen die een "ja" hebben oproepen en vervolgens die hele lijst als BCC in je mail knallen? Als je met aanhef wilt doen kan je via Word een brief aanmaken en deze via outlook verzenden
 
Nee, ik wil eigenlijk dat als de doorlooptijd is verstreken, er een mail gaat naar die persoon in kolom T als de doorlooptijd is verstreken. En in de mail behoeft alleen maar het klantnummer en klantnaam te staan.
 
Eigenlijk geldt dat elke afzonderlijke regel naar een ander persoon wordt gemaild als de doorlooptijd is verstreken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan