Mail wil niet versturen, wel ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri2500

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
264
Hallo,

Ben afgelopen weekend verhuisd naar mijn nieuwe kamer en probeerde daar gister mijn e-mailaccounts werkend te krijgen. Het gaat om 2 accounts die ik heb ingesteld exact zo als ze thuis ook staan (waar het wel werkt). Nu willen beide accounts wel hun e-mail ophalen, maar mailtjes versturen kan ik niet. Ik vrees dat poortje 25 hier iets mee te maken heeft en de router... Iemand enig idee waar het fout kan gaan? Ik gebruik hier Outlook 2007

Groeten Henri
 
Je gebruikt nu waarschijnlijk een andere provider. Je uitgaande mail moet je voor deze provider instellen.
 
Aha! Daar zit hem de fout in. Thuis gebruiken we online (vroeger Wanadoo). En mijn eigen emailadres was daarop ingesteld, zo ook het mailadres van mijn website (alhoewel die uitgaande mail gewoon mail.creations-of-nature.com was. Ik zal eens even vragen wat we hier draaien....

Groeten Henri
 
Wat ik me nu bedenk: hoezo moet je uitgaande mail zijn ingesteld voor de provider waarop je internet? Ik kan op andere netwerken met andere providers (universiteit) ook mailen zonder iets aan te passen??
 
Update: We gebruiken hier Ziggo, echter invullen van smtp.ziggo.nl haalt niks uit (wat ik vrij logisch vind, daar is mijn e-mail immers niet geregistreerd). Wie helpt mij, want dit is zo vervelend??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan