Mailen naar mezelf lukt niet op iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ievaajj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2015
Berichten
4
Hallo iedereen,

Ik heb al op het internet gezocht en van alles geprobeerd meer het wil maar niet goed komen. Sinds eergisteren kan ik niet meer naar mezelf mailen.
Wanneer ik een foto maak met m'n iPhone 4S mail ik die soms door naar mezelf om hem zo makkelijk op m'n laptop te verkrijgen. Sinds vrijdag gaat dit plots niet meer. Ik ontvang wel mails van andere personen, zowel tekst als afbeeldingen. Zelf kan ik ook zonder probleem mailen naar andere mensen maar dus niet naar mezelf. Tekst lukt soms maar afbeeldingen nooit meer. ik krijg steeds een Delivery Fails mail.

Het probleem doet zich wel enkel voor op iPhone. Wanneer ik het probeer via de laptop lukt het wel zonder probleem.
Ik heb ook mijn mail account even aangemeld op m'n zus haar iPhone 5S en ook daar kan ik niet mailen naar mezelf.

Ik heb al 2x m'n iPhone gegevens gewist en de reservekopie terug gezet. Ik heb ook al geprobeerd om de outlook app zelf te gebruiken maar ook hier geen succes. Ook het veranderen van m'n outlook wachtwoord leverde niets op.

Hopelijk weet er hier iemand raad want ik zou niet weten wat ik nog kan doen.
 
Je moet het "Aan:" veld gebruiken, niet het CC (carbon copy) of BCC (blind carbon copy) veld.

Post komt soms om onduidelijke reden in het Spam postvakje terecht maar dat veronderstel ik als bekend.
 
Uiteraard gebruik ik het 'Aan' veld bij het verzenden van mails. Zonder het Aan veld kan ik geen CC's zenden denk ik toch?
Ook bij m'n ongewenste mail zit niets aangezien het zelfs niet verzend want ik krijg een 'Delivery Fail' mail.
En in m'n mailadres zit ook geen typfout..
Miserie, miserie
 
Een oplossing voor dat specifieke probleem heb ik niet, maar er zijn tegenwoordig nogal wat cloud mogelijkheden waarmee je zo'n foto direct van een mobiel apparaat op je PC hebt. Kijk bijvoorbeeld eens naar Dropbox:
http://www.dropbox.nl/
 
Ga eens naar het menu File > Accounts > Accounts > Change > Test account settings. Daarna File > Accounts > Accounts > Repair.

Dit advies komt van iemand uit 2009 dus het kan anders heten. Anders iets aan de Account Instellingen veranderen en opnieuw opslaan.

Kan je een bestaand bericht doorsturen naar jezelf?
 
Ik geraak jammer genoeg maar tot 'wijzigen' en een bestaand bericht mét afbeeldingen heb ik nu proberen doorsturen naar mezelf en dit lukt wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan