mails verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pander

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2014
Berichten
198
Hallo,

als ik mailtjes automatisch in een andere map wil laten binnenkomen, moet ik dan voor iedere afzender een regel aanmaken? Of kan ik ook een regel aanmaken die geldt voor afzender die ook is opgenomen in een distributielijst.

Voorbeeld: stel ik heb een distributielijst genaamd: DL-collega's, met daarin de collega's Piet, Kees en Klaas.

Moet ik dan voor alle 3 een regel aanmaken, of kan ik 1 regel aanmaken voor die geldt voor alle drie de collega's?

Gr,
P
 
Wacht op bevestiging van anderen, maar zover ik kan zien kan dit alleen als de distributielijst zélf een eigen e-mail adres heeft en de mail naar dat e-mail adres van de distributielijst is gestuurd.
Dat is bij jou niet het geval, want het is alleen maar een lijstje van een aantal contactpersonen (met hun indiv. e-mail adressen), waarbij de distributielijst zelf geen eigen e-mail adres heeft.

Tijs.
 
Ik was er al een beetje bang voor. Dat worden dan een paar honderd aan te maken regeltjes helaas. Wellicht kan iemand anders dat nog uitsluiten, maar gezien de snelheid van reageren is dat te betwijfelen.
Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Gr,
P
 
Je kan toch een outlook-regel opstellen met meerdere email-adressen gescheiden door een ;
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan