Major Systeem/software probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuprNova

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
Berichten
15
Ik had al eerder een vraag over m'n CPU dat die heel de tijd uitvalt. Ik weet nu waarom. De software van m'n video kaart komt niet door de windows Logo test. Kan iemand PLEASE een link geven waar ik m'n software kan updaten of vernieuwen? (Nvidia Geforce FX 5200)

Alvast dedankt.
 
Een CPU die uitvalt?
Overigens kun je die drivers gewoon gebruiken, ze zijn meestal nieuwer, en werken prima, of je kunt ze ophalen bij nVidia, hier dus.

Maar ik denk, dat het probleem ergens anders ligt, de slecht koeling van die kaart, bij een passief koelblok, b.v.

Start eens op, en druk op F8, in het biosbootscreen, en kies voor de optie, om niet uit te schakelen bij een crash, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, die je hiet kunt plaatsen.
 
ok... Als de CPU opnieuw opstart staat er dit:

Er is een probleem opgetreden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Technische informatie (Mogelijk in het engels)

*** STOP 0x0000008E (0XC0000005, 0XBFB8FC96), 0XB8C4D9E8, 0X00000000

*** nv4_disp.dll - Adress BFB8FC96 Base at BF9D4000 Datestamp 446d8b9e
 
Kan dit probleem zijn, idd een driverprobleem met de nVidia drivers, had je overigens de nieuwste al geprobeerd?, of een ram probleem.

Maar denk zelf de nVidia drivers, wat je zelf, in eerste instantie, ook al dacht.
 
ok, we hebben het probleem nu vast gesteld maar nu de oplossng nog.

Ik kan nergens een update/vernieuwde versie van m'n software vinden.
 
Dat is de versie die ik heb d8 ik. Als ik die installeer staat er het zelfde: Komt niet door de windows logo test.

Tenzij ik de verkeerde download....Weet jij toevallig welke de update/nieuwere versie is?
 
De versie 93.71 zijn gecertificeert door Microsoft, dan krijg je die melding niet.
 
ok...

ik heb nu deze gedownload en geinstaleerd maar het probleem is niet opgelost....Mijn ideeen zijn nu echt op. :(

Wees vrij om elke mogelijke manier om dit te fixen te posten.

thanks.
 
Deze uitpakken, een flop van brouwselen, door de install.bat te gebruiken, met een flop in de drive, en A: intrommelen, en enteren.

En ermee opstarten.
 
uhmmm...

Ik heb dat nu gedaan, hij zegt dan: reboot met de floppy in de A: drive. Dat heb ik gedaan maar dan gebeurt er niks, of hoort dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan