Markering automatisch verwijderen indien mail beantwoord is

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelle87

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2013
Berichten
278
Goedenmorgen allen,

Op mijn werk maken we gebruik van Outlook 2019. Ik heb voor een aantal leveranciers ingesteld dat ik 1 week na het versturen van een mail, een opvolg herinnering krijg (zodat ik kan controleren of de mail beantwoord is).

In een ideale wereld zou deze opvolging automatisch verwijderd worden van die mail, zodra de ontvanger de mail beantwoord heeft. Ik kan dit helaas nergens vinden in Outlook.

Is dit überhaupt mogelijk? Alvast bedankt!

Groet,
Jelle
 
Klein schopje.. Waarschijnlijk is het dus gewoon niet mogelijk, maar misschien heeft toch Iemand een idee :)?
 
Het zal wellicht met VBA kunnen, op basis van mailadres en onderwerp. Maar ‘t is niet iets wat mij persoonlijk genoeg boeit om daar (veel) tijd in te steken :).
 
Het zal wellicht met VBA kunnen, op basis van mailadres en onderwerp. Maar ‘t is niet iets wat mij persoonlijk genoeg boeit om daar (veel) tijd in te steken :).

duidelijk, haha.

Zelf heb ik helaas niet genoeg verstand van VBA om zelf te gaan knutselen.


Hier staat het juiste antwoord niet bij vrees ik :)
 
Laatst bewerkt:
Daar ziiten toch tig leuke aanzetten in en deze lijkt er toch verdacht veel in de goeie richting "Mark Flags Completed and Remove Categories", maar vond de uitleg van Octafish anders ook goed
 
Gaat zeker in de richting, maar ik zoek eigenlijk iets wat hem automatisch 'afwerkt', zodra die mail beantwoord is door mijn contactpersoon. En dat lees ik er niet uit af, helaas.
 
Je moet een procedure hebben/maken die de binnenkomende mails vergelijkt met de bestaande mails. Bij voorkeur dus op basis van de afzender, en vermoedelijk ook het onderwerp. Ik weet niet welke procedure jij gebruikt om de mails te categoriseren, maar op basis van die gegevens moet het mogelijk zijn om de eerder opvolging uit te zetten.
Die functie kun je dan volgens mij ook nog in een regel onderbrengen zodat hij automatisch loopt. Alle code kun je m.i. ook uit de link van cow18 halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan