Mediabox

@krullenbol ga eens naar www.ziggogo.tv in jouw browser op de computer/laptop.
Daar log je in met de ziggo gegevens en zie.....

@lady42 next aansluiten op e pc/laptop gaat niet werken om op te nemen. Ziggo slaat alles op in de cloud.
Het ziggo forum is eigenlijk een vraagbaak voor ziggo klanten die elkaar daar helpen. https://community.ziggo.nl/
 
Om een app te installeren op Windows ga je naar desbetreffende website in dit geval naar ziggo of ziggogo en rechtsboven op 3 stippen en klik op toevoegen aan startscherm.
Met Ziggogo kan je opnemen, programma in kijklijst zetten en het blijft 1 jaar erop staan ,ziggogo profiel koppelen met mediabox.
De mediabox op de PC werkt idd niet. Inmiddels zit ie aan mijn TV gekoppeld aan de afstandsbediening van mijn tv en aan Ziggogo, maar hoe neem ik dan programma's op? kan dit alleen vanaf de Mediabox of ook via Ziggogo als ik in het buitenland(Azie) zit en dan vanaf daar mijn PC thuis kan bedienen?
 
Ja, met ziggogo kan opgenomen worden in Azië of waar dan ook.
Alleen met een Complete en Max abonnement kan opgenomen worden, met een Start pakket niet.
Op een ander locatie verbinding maken met je eigen netwerk ( server thuis) of via een vpn.
Let er op niet alle vpn werkt met ziggo/ kpn.
Ziggo kan het ip adres van een vpn buiten de EU detecteren en blokkeren,dit gezegd hebbende.
Om op te nemen met ziggogo, de mediabox moet eerst ingesteld worden , kan alleen ingesteld worden op een geregistreerde ziggo adres, op een ander (ziggo)netwerk of vpn zal de mediabox niet werken.
Mediabox met eigen netwerk verbinden en aansluiten op een tv scherm via instellingen opnemen op afstand toestaan.
Profiel van de mediabox met ziggogo delen,(max 3 accounts kan gedeeld worden met de mediabox
Eenmaal ingesteld kan de mediabox opgeborgen worden en verder met Ziggogo.
Zoals eerder genoemd de opnames worden in een cloud opgeslagen en twaalf maanden bewaard en met een gedeeld account wordt het als ware gesynchroniseerd met de mediabox.
Zonder een eigen thuisserver zou ik voor iptv kiezen in plaats van een vpn abonnement.
Via de website en app van Tailscale kan gratis zonder server een verbinding gemaakt worden met eigen netwerk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan