• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere tabbladen in kleur afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

piebus

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Berichten
6
Hey,

Ik weet dat je om verschillende tabbladen tegelijkertijd af te drukken ze eerst moet selecteren en daarna moet kiezen voor 'Geselecteerde bladen'.

Maar wanneer ik ze allemaal in kleur wil afdrukken, dan is het slechts het 1ste tabblad die in kleur afgedrukt wordt. Al de rest is zwart - wit! Wat doe ik verkeerd?

Thanks!
 
Hoi Piebus,

Per tabblad kun je (Excel 2000 en Excel 2003) via Bestand > Pagina-instelling > tabblad Blad, aangeven of het tabla din kleur of in zwart wit moet worden geprint.
Wanneer je gaat printen, dan kun je wel instellen dat de printer in kleur moet afdrukken, maar de instelling van het tabblad gaat voor.

Helpt dit?

Richard
 
Richard, bedankt voor de reactie maar helaas geen oplossing. Bij de pagina - instellingen staat 'zwart-wit' uitgevinkt, maar nog altijd maar de 1ste pagina in kleur, de rest in zwart-wit...
 
Hoi piebus,

Jammer. Dan is er dus iets anders aan de hand.
Wat gebeurt er als je het eerste en tweede tabblad van plaats laat wisselen? Welke wordt dan nog in kleur afgedrukt?

Richard
 
Om verscheidene werkbladen in Excel in kleur af te printen, ga je als volgt te werk:

Selecteer de gewenste tabbladen ( CTRL ingedrukt houden )

CTRL+P

Selecteer de printer

Eigenschappen

Kleur: automatisch

Instellingen:
Tekst: Neutrale grijstinten – wijzigen naar 4 kleuren
Illustraties: Neutrale grijstinten – wijzigen naar 4 kleuren

Print
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan