melding bij branden dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronsil

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Berichten
9
beste forumlezers

ik brand regelmatig een gedownloade film op dvd om deze in een dvdspeler af te spelen.deze zijn meestal zo rond de 700 mb in avi formaat.dit gaat vaak goed en werkt het prima,maar ik heb ook regelmatig dat ik een avi film van ca 700 mb transcodeer via nero en dan voor dat hij gaat branden krijg ik een melding dat er niet genoeg ruimte is op de schijf om het project op te branden.terwijl de nieuwe dvds 4,7 gb hebben (en de film 700 mb).zo brand ik er een zonder probleem en dan krijg ik ineens weer zon melding.er staat verder niet bij hoe dit op te lossen ,dus bij deze de vraag of iemand het weet wat ik eraan kan doen.

alvast bedankt.
 
Aangezien je met Nero werkt zou allereerst de volgende vraag relevant zijn:
als je dan bent aanbeland op het moment van kort voor het brandcommando, wat staat dan onderin je scherm op de 'grootte'balk van Nero? Dáár namelijk staat hoeveel MB de film op schijf gaat innemen en wanneer de grootte de capaciteit van het schijfje overstijgt, wordt dit met rood aangegeven.
 
Als ik de betreffende film selecteer kiest hij automatisch de beste kwaliteit en blijft dan onder het maximum van 4.7gb.dus dat kan niet de reden zijn.overigens doet hij het bij sommige films wel gewoon zonder probleem.terwijl die allemaal ongeveer net zo groot zijn.
 
Ok, da's dan iig helder. Nee, dan kan ik geen directe oorzaak aanwijzen.
 
Op dat gebied ben ik nooit fan geweest van nero.
Probeer die avi eens om te zetten met dvdflick, die kan het ook branden voor je met een eenvoudig menutje erbij.
Zeker weten dat het hierbij wel goed gaat en bovendien nog sneller en gratis ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan