Opgelost mht openen Javascript?

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Microsoft Edge MHT Document (.mht)
2 documenten met deze omschrijving en de icon van Edge
De een opent wel met de internet explorer modus en de ander niet met de melding Javascript is niet ingeschakeld.

Snelle oplossing mogelijk?
Normaal maak ik bestanden met FF en dan is het htm en geeft geen problemen.
 
toch vraag ik het even: Maar JavaScript staat wel aan?

.mht zijn ook niet de Gouden Graal om webpagina's in te archiveren. Wel is het een open standaard lees ik zojuist.
Dus misschien kan je daar wat uit extraheren, als dat het doel is.
 
Het gepruts is begonnen met de opdringerigheid van Edge en het gezeur over Internet Explorer die wel 100% goed functioneerde. Heeft geen zin meer. Weet jij een methode om met Edge dan webpagina's (extensie/add-on) bovenin de balk goed en snel op te slaan opdat deze wel goed openen ook met FF.

Maar JavaScript staat wel aan

Die zal wel niet aan staan omdat iedereen toen zei dat JAVA onveilig is.
 
Ik weet niet niet wat de inhoud van het bestand is, en ook niet hoe de foutmelding getriggerd wordt.
.mht is the way to go. Maar als er externe factoren zijn die de werking belemmeren......
 
JAVA staat in FF en Edge aan. Het zijn opgeslagen sites van de Belastingdienst. Dat is altijd gezeur. Kunt niet eens een link/url in Excel plaatsen naar de BD, dan heb je weer > werkt niet > You have a outdatet browser of niet up-to-date browser. Keiharde leugen! Alles is up-to-date en de laatste versies waar ik mee werk. Oké, opgelost dan weer. Geen tijd meer aan verspillen.
 
Java heeft hier niks mee te maken. Java en Javascript zijn twee verschillende dingen.

Als je een webpagina wilt opslaan, kan je het niet opslaan als PDF (oftewel afdrukken naar de PDF-driver).
 
Wat er stond heb ik uitgevoerd/nagekeken en wat de error/melding bij de opening van het document zegt, is niet waar en gelogen. Ik hoef niets af te drukken en geen pdf alleen maar een webpagina opslaan en weergeven in FF. Met Edge is dat een drama. Einde verhaal.
 
Computers liegen niet, vaak zin het de mensen zelf die fouten maken, of anders is het in het extreme geval een bug in de software.
 
Terug
Bovenaan Onderaan