Microsoft Office Outlook 2007 na tijdje niet opnieuw te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hesteren

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2002
Berichten
50
Heb Windows Vista met Microsoft Office Outlook 2007.
Als ik mijn PC heb opgestart, kan ik via het icoon gewoon naar mijn Outlook. Ook kan ik mijn MDA Compact V gewoon synchroniseren. Als ik vervolgens een tijdje op de PC heb gewerkt en Outlook weer wil opstarten, reageert het programma niet. Ook staat er rechts in de taakbalk een icoon van Microsoft Office Outlook met een kruis erdoor.
Nadat ik de PC opnieuw heb opgestart werkt hij weer en vervolgens weer hetzelfde zoals hierboven als omschreven.
Heb als eens in de startbalk bij zoeken : outlook.exe/resetnavpane ingetypt...maar hier krijg ik ook geen resultaat.

Ik hoop dat er iemand op het forum is die mij verder kan helpen.
 
Hoi,

Helaas heb ik incidenteel precies hetzelfde probleem sinds kort.
Zelfde situatie: Vista en MsOffice2007.
Je hoeft overigens niet opnieuw de computer te starten; je kunt jezelf ook af- en weer aanmelden.

Maar voor het overige ben ik benieuwd naar de oplossing ...... :rolleyes:
 
Hoi,

Helaas heb ik incidenteel precies hetzelfde probleem sinds kort.
Zelfde situatie: Vista en MsOffice2007.
Je hoeft overigens niet opnieuw de computer te starten; je kunt jezelf ook af- en weer aanmelden.

Maar voor het overige ben ik benieuwd naar de oplossing ...... :rolleyes:

Heb ook al ergens gelezen dat het met de I-Tunes 10 update te maken zou kunnen hebben.
Ben echter ook op zoek naar een oplossing. Het af-en aanmelden is in ieder geval al een goede tip.

http://support.apple.com/kb/TS3500?viewlocale=nl_NL Ik heb zojuist dit uitgevoerd. Moet nu nog uit gaan testen of het nu verholpen is.
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik de aanpassing bij I-tunes heb gedaan, kan ik zeggen dat ik geen probleem meer heb gehad met het niet opstarten van Outlook.
Ik hoop dat mijn probleem hiermee verholpen is en verholpen blijft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan