Microsoft Visual C++ bestanden zonder installer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutery

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Berichten
40
Voor een programma dat ik wil uitproberen heb ik Microsoft Visual C++ nodig. Nu zit de recentste versie van de installer ervoor inbegrepen bij het programma maar iedere keer dat ik hem wil installeren, geeft hij een error en kapt hij er mee. Ook heb ik hem via de site van Microsoft gedownload voor de zekerheid maar die werkte ook niet. Ik heb al genoeg geprobeerd maar niets werkt.

Het enigste wat in principe wel zou kunnen werken is dat ik de bestanden die de installer installeert ergens apart kan downloaden en die dan op mijn computer zet. Alleen kan ik die nergens op het internet vinden. Weet iemand wat ik kan doen? Als het niet duidelijk is: ik zoek geen hulp voor de error maar de losse bestanden die de installer normaal installeert.
 
Dat zijn er een aantal en verspreid over meerdere folders waarvan er ook een aantal geregistreerd moeten worden. E.e.a. is ook weer afhankelijk van de versie die je nodig hebt. Je zal dus precies moeten weten welke bestanden je nodig hebt, die opzoeken via Google, ze dan op de juiste plek zetten en vervolgens als Elevated Admin registreren met regsvr32 uit de System32 of uit de SysWOW64 map, afhankelijk van of je Windows installatie 32- of 64-bit is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan