mijn draadloze netwerk portforwarden voor minecraft

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 426837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 426837

hallo ik heb de router HG655d van HUAWEI en wil hem graag portforwarden voor minecraft servers ik zocht heel veel maar heb niets gevonden:( als iemand weet hoe het moet help mij dan:shocked: alvast bedankt :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met zo'n reactie is voor mij de maat vol. Misschien reageert iemand anders nog, maar ik in ieder geval niet meer.

Tijs.
 
Wat werkt er niet? Wat heb je geprobeert? Wat heb je fout gedaan? Maar aan je reactie naar dnties te zien, zie ik nu al dat ik niet ga helpen
 
dit werkt niet

dit werkt niet:bewijs 1.jpg ik heb het ingevuld zoals je ziet maar dan werkt dit niet (ik kan niets typen) bewijs 2.jpg
en in mijn router bij NAT staat ook geen poort toevoeging bewijs 3.jpg








p.s. sorry voor mijn reactie ik kwam al heel vaak op die site terecht...:(


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

Bijlagen

  • bewijs 2.jpg
    bewijs 2.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 45
Kijk nog eens goed: Het ip-adres van je server is niet 192.168.1.76:25565 maar gewoon 192.168.1.76
Het poortnummer hoort daar dus niet achter! :rolleyes:

Dus bij Internal host (jouw tweede bijlage) moet staan: 192.168.1.76
en bij Internal Port: 25565

Tijs.
 
Met dit soort terugmeldingen gaan wij jou niet kunnen helpen, he...
Begin maar met een schermafdruk van hoe de sectie NAT, tabblad Port Mapping er NU uitziet op jouw Huwei.

Tijs.
 
oke

hier is de schermafdruknathelpmij.jpg











p.s. sorry mar wat moestik dan zeggen?:eek:
 
Ok, ik begrijp nu wat je bedoelt: Het hele tabblad Port Mapping bestaat niet onder NAT in jouw router. Dus kun je de instructie ook niet volgen.
Kijk eens wat er gebeurt als je de taal van Dutch omzet naar English (bovenkant van het scherm zodra je bent ingelogd op de router, links van ? Help)? Komt het tabblad Port Mapping dan wél te voorschijn?

Tijs.
 
Ik vond nog een tip: Poort Toewijzing (=Port Mapping) zou zich nu bevinden onder Basis -> Firewall
dus niet (meer) onder Geavanceerd -> NAT
Bron: deze link

Kijk dat even na. :) Staat het daar, dan daar de portforwarding gaan instellen. :)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ah heel fijn

als ik hem in het engels zet blijft hij het zelfde
bij firewall heb ik hem wel gevonden


ik denk dat het is gelukt nog even testen


en bedankt thijs:thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan