Mijn Facebook account linken aan mijn eigen "contact" in Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Berichten
165
Hoi allemaal,
Ik ben me de laatste tijd een beetje aan het ergeren dat bij mijn sms gesprekken, degene met wie ik praat wel een foto heeft, maar ik zelf niet. Ik heb een grijs vlakje. Nu heb ik wat rond gezocht, bleek dit dus te komen doordat mijn simkaart mijn telefoonnummer niet opgeslagen had. Dit is nu aangepast, en bij "Instellingen>>Over de telefoon>>Status>>Mijn telefoonnummer" staat nu ook mijn telefoonnummer. Alleen nu is het nog de vraag, waarom gebeurt er niets. Ik heb nu al een paar keer geprobeerd een "contact" voor mezelf aan te maken in de telefoon, onder "Ik" en onder mn eigen naam, maar dit heeft allemaal geen nut. Om een of andere reden kan ik mijn contact dan weer niet linken aan Facebook, omdat ik geen vriend van mezelf ben :S. Weet iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt,

Tim

Info:
HTC HD2
Android 2.3.5 (Durf niet te zeggen welke ROM).
Vodafone
 
wil je vanuit je app je facebook account koppelen.??
 
Sorry maar die volg ik niet helemaal. Ik wil alles proberen :p.
Maar zoals ik het normaal doe is als volgt:
Menu >> Contacten >> "Ik" >> *Menu knop* >> Contact bewerken >> *Menu knop* >> Samenvoegen. Daar staat mijn Facebook account niet tussen helaas.

Alsvast bedankt.

Tim
 
Wat je net vertelde is oke. Maar moet je het plaatje niet aanpassen.
Ga naar je menu, ga naar Contacten (Of People in het engels) helemaal bovenin zie je: "Me" staan, dat plaatje moet je aanpassen en dan heb je in je SMS je eigen foto.

Kun je niet vanuit facebook je foto koppelen en laten zien. (als je facebook hebt) Hier staan leuke Apss tussen.
http://www.androidplanet.nl/tien-must-have-android-apps/

Het is maar een iedee he.
 
Laatst bewerkt:
Hoi manamana,
bedankt voor je reactie. Alleen ben ik bang dat wij niet dezelfde android versie hebben. Ik heb namelijk geen "Me" (of "Ik") in mijn contactenlijst staan.
Hopelijk heb je nog andere suggesties.

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan