mijn pc loopt telkens even vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieV1987

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
Berichten
206
sinds kort doet mijn pc erg raar.
hij loopt telkens even vast.
dit gebeurd naar een tijdje op de pc bezig zijn.

Mijn inet gedrag valt mee. Speel afentoe grepolis.
Download afentoe muziek met torrent.
Eigenlijk helemaal niks.
gebruik hem eigenlijk meer om zakelijke redenen offertes maken facturen enzo. dit doe ik in exel 2010

Ik heb een amd phenom 2 x6 1100t 3.30 ghz
8 gb intern geheugen.
Geforce gtx 560
Ssd ocz agility3

Virus scan. bitdefender plus total security 2015

Ik gebruik cc cleaner
De drivers houd ik up to date met
Driver pack solution.

ik heb ergens gelezen dat het door de muis of toetsen bord kan komen. deze heb ik ook opnieuw aangeschaft.
ik heb malwarebytes anti-mallware erover heen geknalt. kwamen wel wat problemen uit maar die zijn verholpen.

op de pc zit aan gesloten

internet en een beeldscherm muis en keyboard zijn draadloos met enkel 1 usb pin.


als het probleem zich voordoet gaat de muis traag reageren.
en veranderd ie van vorm.
de ene keer komt het probleem naar 10 minuten opzetten de andere keer pas naar een uur. maar als het eenmaal begint is het wel met vlagen.
ik heb de pc weg naar een computer winkel. hun hebben niks kunnen vinden.
 
Sluit eens een bekabelde muis/toetsenbord aan.
Mogelijk storen de draadloze apparaten elkaar.
 
ZaterdAg die draadloze op gehaald. En hij deed het eerst ook goed. Een paar uur zelfs
 
Welke drivers gebruik je voor je GTX 560 kaart? Vorig jaar waren er namelijk nogal wat problemen met de drivers van toen i.c.m. 460/560 kaarten.

Ik had soortgelijke problemen en moest het een hele tijd (zo'n 7 maanden) doen met de 314.22 drivers. Alles wat nieuwer was zorgde voor crashes en vastlopers, voornamelijk tijdens het browsen of gebruik van YouTube, maar soms ook gewoon tijdens het klikken op een snelkoppeling op de desktop. Sinds de 331.93 drivers is het probleem voor de meeste mensen opgelost. Ik gebruik nu weer de nieuwste drivers zonder problemen.

Zie ook hier:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/795793-vreemde-cursor-en-computer-freezes

Er staat ook een thread met meer dan 100 paginas over dit probleem op het Geforce forum:

https://forums.geforce.com/default/...-460-560-gpus-updated-for-nb-12-5-13-page79-/
 
Laatst bewerkt:
OK, laten we hopen dat dat het probleem oplost.

Kies tijdens de installatie van deze nieuwe drivers voor een schone installatie.
 
Heb ik gedaan.

Voor mijn gevoel reageerd ie al wel beter.
Ik zal morgen wel ff goed testen.

Bedankt zo ver
 
Geen probleem. De tijd zal het leren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan