Monitor AOC 4K

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
60
Beste mensen,

paar dagen terug heb ik 4k monitor aangeschaft van AOC, maar eerste dag had ik een wazige dikte van 1mm verticale lijntje, na bepaalde dingen instellen is het weg dus kan het zijn dat die defect is want ik zie die lijntje al dagen niet meer.

ik wil de onderdelen even bijschrijven zodat jullie het goed zien wat ik heb of mijn pc aan kunt voor 4k monitor

intel i7 4790k
asus VI maximus ranger
corsair h100i watercooler
msi geforce gtx 970 1x
corsair cx 600m.
 
eerste dag had ik een wazige dikte van 1mm verticale lijntje, na bepaalde dingen instellen is het weg dus kan het zijn dat die defect is want ik zie die lijntje al dagen niet meer.
Als dat lijntje nu weg is, dan is het toch goed lijkt mij..? Ik snap niet wat je probleem is...:shocked:
 
Goedemorgen,

De Msi kan makkelijk 4K aan dus daar zal het probleem niet zitten en de rest van de hardware ook prima . Ik denk dat je je druk maakt om die streep en ja als hij nu weg is zal het goed zijn, maar ik zou het toch even melden bij de winkel wat hun erover denken en ik zou er notitie van laten maken dat je hierom terug bent geweest kan nooit kwaad pas ook met mijn S6 gedaan heb je altijd nog iets om op terug te vallen en dat jij hebt gedaan wat nodig is.
 
Laatst bewerkt:
good morning :p

laatste vraag modag, gisteren heb ik ook 4k monitor pixel test uitgevoerd, maar ik zag er geen dode pixels, verticale horizontale en normale geklede felle kleur uitgevoerd, maar het zag er goed uit.

of heeft dat niks mee te maken met die dunnen veticale wazige streep die ik niet meer hebt?
 
Goedemorgen,

Nee dat denk ik niet als de pixel test goed is dat alleen maar goed en ja ik heb de streep niet gezien heb je hem alleen maar weg gekregen door aanpassingen op monitor ?
 
ja dat weet ik niet zeker of dat egt door de aanpassingen komt dat is die probleem.

ik heb foto maar weet niet hoe ik dat moet delen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen,

Als je naar ga geavanceerd gaat staat in de middelste rij tekens staat een teken om een afbeelding bij te voegen.
En ik zou toch met de foto erbij melding maken bij de winkel voor de zekerheid
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan