MS Office Upload Center

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Omdat mijn pc vaak bij het opstarten ontzettend traag is doordat MS Office Upload Center meedraait, wil ik dit stopzetten, desnoods verwijderen ( ik gebruik dit programma nl. niet ) Op google vond ik dit :
1. Open taakbeheer via een rechtermuisklik op de taakbalk, de snelkoppeling ctrl+shift+esc of het ctrl+alt+del-menu
2. Kies voor “Opstarten”
3. Klik met de rechtermuisklik op “Microsoft Office Document Cache” en kies voor de optie “Uitschakelen”
De applicatie blijft vervolgens in deze lijst staan, maar onder “status” staat vermeld dat het uitgeschakeld is. De applicatie wordt nu niet meer opgestart en slokt dus ook geen onnodige capaciteit van de pc op.

Echter als ik naar taakbeheer ga, zie ik geen tabblad "opstarten". Wie weet waar ik moet zijn of wat ik moet doen om dit irritante programma stop te zetten ?
 
Hoi,

Windowstoets + r
Typ MSconfig
Enter
Klik tabblad Opstarten
Programma's die niet moeten opstarten uitschakelen.
 
gast0660, bedankt voor je reactie. Dit had ik inmiddels ook al bedacht, maar ik zie dit programma er niet tussen staan. Heb een print-screen gemaakt, zie bijlage. Hopelijk kun je me verder helpen.
PS
Onder CrashPlan Tray staat nog een aangevinkte LogiTech Set, maar verder is alles uitgevinkt
 

Bijlagen

  • Helmij taakbeheer.JPG
    Helmij taakbeheer.JPG
    49,3 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt:
Hoi,
Screenshot ziet er ok uit.
Eventjes anders benaderen
Windowstoets + R
Regedit
navigeer naar
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
In het rechterpaneel zoek
OfficeSyncProcess
Indien aanwezig wissen die hap, klaar
laat maar iets weten
 
Helaas, niet aanwezig in rechterscherm, zie weer screenshot.....Maar even voor de goede orde, programma loopt nu niet he...
 

Bijlagen

  • Helpmij regedit.JPG
    Helpmij regedit.JPG
    22,5 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
Hoi Han,

Staat dat ding soms bij het pijltje verborgen pictogrammen weergeven?
 
Hoi,
of
ga eens naar windowsverkenner en vervolgens naar
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup en kijk eens of daar een snelkoppeling te vinden is
 
Nou, ik maak het je wel moeilijk ; ook bij Verkenner geen pictogram te vinden. In mapopties staat "verborgen bestanden en mappen weergeven" aangevinkt. Jouw opmerking "staat dat ding soms bij het pijltje verborgen pictogrammen weergegeven ?" slaat ws op de stappen te nemen bij regedit ; maar hier zie ik geen pijltje verborgen pictogrammen
 
Hoi,
Ik bedoel met verborgen pictogrammen pijltje rechts onderaan uw beeldscherm naast vlag,batterijstatus internetconnectie luidspreker
 
Bij pijltje staat het programma enkel als het draait ( vanochtend bij het opstarten dus...., nu niet meer ). Ik had al geprobeerd om met de functie "instellingen" binnen upload center wijzigingen te kunnen aanbrengen, maar helaas ook hier geen optie om het opstarten uit te schakelen. Ik zou hem evt. kunnen verwijderen, maar ik weet niet of ik dit programma in de toekomst toch nog zal gaan gebruiken. Hoezo irritant zeg :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan