muisaanwijzer werkt beperkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marioc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
1
Hallo Helpmij,

Sinds 2 weken werkt mijn muisaanwijzer meestal niet op de middelste 10 x 10 cm van mijn beeldscherm.
In een word document of email kan ik niets doen in het midden met een maximaal scherm.
Aangezien alle bevestigingen zoals 'bestand openen of toestaan of sluiten' in het midden van mijn scherm openen, moet ik deze nu met mijn enterbutton of escapebutton activeren.
Soms zelfs taak beeindigen mbv Taakbeheer.
Ik kan deze kleine kadertjes ook niet verslepen.
Ik heb een Asus A7C notebook met OS Vista home en de software voor de muisaanwijzer is Synaptics Pointing Device Driver.
Wie kan mij helpen?
 
Welkom bij Helpmij.nl

Al geprobeerd de software opnieuw te installeren?
 
lastige muisaanwijzer

Ik heb precies hetzelfde probleem. mijn muis werkt ook niet niet in het midden van mijn scherm. Ik heb ook een Asus notebook met Vista home premium en de software voor de muisaanwijzer is ook van Synaptics Pointing Device Driver. Ik heb juist geprobeert de software opnieuw te installeren, maar dat helpt niet.
Kan iemand mij helpen met een andere tip?
 
Heb je soms 'Aero' ingeschakeld, zet die dan eens uit en kijk of de muis dan wel werkt.
 
Zou het misschien kunnen dat ge Windows Live hebt geïnstalleerd? Ik merkte dat mijn muis niet goed meer werkte nadat ik Window Mail en Messenger had geïnstalleerd. Na deïnstallatie werkte mijn muis weer normaal. Dus hopelijk nog een goede tip.
 
e-mail ontvangen van marioc:

Hoi mumzel,

bedankt voor je advies en dit heb ik ook gedaan nadat de synaptics helpdesk een paar weken buiten bedrijf was, maar helaas het werkt nog steeds niet.
zeker de juiste software gedownload en opnieuw opgestart maar geen verschil.
is dit wel het probleem?
wat nu?


Dus als er iemand nog iets weet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan