Multi Users Access Form

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu is het dus alleen als je autorisatie hebt als manager (ja/nee) zie je je naam in het inlogscherm staan?

Het ziet er puik uit
 
Zoiets ja; je geeft in de personeelstabel een niveau aan voor de mensen, en op basis daarvan laat je dan formulieren zien of niet. Je kunt dat nog uitbreiden naar knoppen zichtbaar maken op je hoofdformulier bijvoorbeeld. Of filteren op bepaalde records, zoals alleen records van een eigen afdeling.
Ik heb de opzet zo overigens niet zelf gemaakt, alleen geholpen om 'm werkend te krijgen. Dus de credits zijn niet voor mij ;)
 
Pff heb het een-en ander geprobeerd maar ik krijg het niet voor mekaar.

Toch iets te veel van het goede.
 
wat is tblAP?
Je moet een qry maken van de tblpersoneel en tblAP, op google vindt je heus wel hoe je een qry moet maken!
En daarvoor komt TS nu op Helpmij, om daarover uitleg te krijgen. Verwijzen naar Google kunnen we allemaal. Een volgende keer dit soort opmerkingen achterwege laten a.u.b.
 
En daarvoor komt TS nu op Helpmij

Mag ik vragen wie je met TS bedoeld? En ja op google werd ik er niet veel wijzer op en ik wil dolgraag Access onder de knie krijgen.
En ja dan vindt ik een forum toch fijner dan ff een tutorial op internet waar ze allemaal iets te moeilijk bepaalde onderwerpen en oplossingen verwoorden.

mvg
 
TS is een afkorting voor TopicStarter. Oftwel een mooi nederlands begrip dat we gebruiken voor VS (VraagSteller). Want stel je voor dat we overal nederlandse termen voor zouden gebruiken ;)
 
Haha das waar dan kun je maar beter Supervisor heten dan Opzichter, en Designer dan Ontwerper haha.

Maar dit gaat dan redelijk zoals ze het dan weer noemen OffTopic haha
 
Michel,

Had je toevallig al naar mijn db kunnen kijken omtrent de inlogproblemen?
Of wacht je nog op de installatie.

Gr Paul
 
Je opent het wachtwoordformulier zonder filter, dus dan krijg je automatisch alle records, en dan uiteraard te beginnen met de eerste. Open het formulier dus zo:
Code:
       DoCmd.OpenForm "frm_change_Password", , , "PID=" & Me.PID
 
Daar waar je het ww formulier opent. Ik heb de code letterlijk weggehaald uit die van jou. Dus in het stukje
Code:
         Select Case AccessLevel
           Case 1, 2 ' level1 menu
 
Damn helemaal super.

Heb me rot gezocht maar het werkt perfectomundo.

Als je me je adres mail zal ik je eens een paar moorkoppen opsturen.

Gr Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan