Multimedia-pc 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Ik heb een computer met een Pentium Dualcore processor die tot nu toe goed genoeg was voor mijn videocamera.
Ik hen nu een Panasonic HDC-SD900 videocamera die full HD en die 1080/50p beelden opneemt. Als ik die op deze computer invoer geeft de computer, via Magixvideodelux, aan dat de beelden niet schoksgewijs kunnen worden afgespeeld en ik ze moet converteren naar een lagere kwaliteit.
Ik wil een nieuwe computer kopen maar weet niet of ik een i5 of i7 systeem moet kopen omdat ik niet weet of de camera bij een i5 systeem de beelden schokvrij kan verwerken.

Wat ik wil is het volgende:

Budget - Ik wil tussen de 600€ en 800 € uitgeven

Doel - Wat ik voornamelijk wil doen is: Beeldbewerking / Videobewerken / met een camera die hoogwaardige beelden kan leveren. Zie boven.

Assemblage - Ik wil een kant-en-klaar afgeleverd systeem.

Besturingssysteem - Vista i.v.m. mijn programma's die ik heb want ik weet niet of alles met Windows 8 draait, anders Windows 8?

Opties / randapparatuur - Er moet ook een Firewire poort in zitten voor mijn "oudere" videobeelden. Die kan ik zelf wel overzeten.

Graag jullie mening.
 
een betere grafische kaart? Hoeveel geheugen bedraagt jou grafische kaart op dit moment?
 
Hier is misschien iets.
Het ondersteunt hyperthreading, maar het heeft wel geen firewirepoort. Deze zijn tegenwoordig zeer schaars geworden en ik vrees dat er niet veel moederborden meer zijn die het hebben, of anders zijn ze heel duur.
 
dat moet volstaan denk ik. Maar Xeon, is dat normaal niet voor servers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan