Multimedia-pc max 1150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo allemaal,

In het nieuwe jaar ga ik dan eindelijk mijn nieuwe computer kopen. Ik wil toch nog even voordat ik alles ga bestellen
jullie mening over mijn samenstelling horen.

Dit is mijn samenstelling: http://tinyurl.com/bwdzv2o

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Maximaal € 1150

Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Videobewerken, internet+email, office, server radiostation, tv kijken op pc, audiobewerken

Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Ik wil een krachtige pc, ik ga geheugen, cpu en gpu ook overclocken.

Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?
Ik ga zelf de pc in elkaar zetten

Besturingssysteem - Welke wil je?
Tripleboot: W7/W8/XP (XP en W7 heb ik al)

Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Ik wil er ook nog een floppydrive inbouwen vandaar de inbouwbracket daarvoor, USB 3.0, genoeg USB 2.0 poorten, monitor min. 21 inch max 27 inch, blu-ray speler, goede muis (toetsenbord heb ik al)

Ik hoop dat jullie zo genoeg geïnformeerd zijn en een oordeel kunnen geven over mijn samenstelling en met eventuele tips komen.

Groetjes,

gast0685
 
Laatst bewerkt:
Helemaal geen spelletjes? Als je veel beeldbewerking doet zou ik wat bezuinigen op de extra's en gaan voor een intel i5 of beter. Dit is een onderdeel waar intel eigenlijk onverslagen is.

Ik ken de ekl koeler niet, maar als je serieus wil overclocken zou ik een koeler specifiek daar voor nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan