Muziek crackprogramma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Howdy!

Die kleine crackprogrammatjes hebben vaak hele leuke (MIDI) muziekjes erin verwerkt zitten.
Het zijn om 'gewooon' te luisteren vaak leuke dingen.

Maar omdat je natuurlijk niet de hele tijd zo'n crack ding openzet (sommige vragen ook nog aardig wat processen) vroeg ik me af of er mensen zijn die weten hoe of je de muziek eruit kon halen.
Het gaat in mijn geval om .exe programmatjes dus je zou ze (denk ik) op de een of andere manieren moeten decompilen.
 
heb je weleens c64 muziek gehoord dat is net zoiets en dat is vollop te downloaden
 
heb je weleens c64 muziek gehoord dat is net zoiets en dat is vollop te downloaden

Wattuh :confused:.
Commodore bedoel je?

Niet gehoord maar ik kan me er wel een voorstelling bij maken. Maar ik hoef geen Commodore :p.
 
Hallo!

Als je toevallig, zoals ik, van metal houd EN van die grappige serialkeyprogrammamuziekjes :p dan kun je ook voor Machinae Supremacy gaan!
Ze gebruiken een SID..Sound Integrated Device, soortgelijk apparaat wat ook de geluidjes maakt bij mario op de supernintendo. Erg grappig en leuke muziek.
Vrij offtopic excuses daarvoor!
 
Ik vind het allemaal lief leuk een aardig van jullie maar het ging mij in deze vraag eigenlijk specifiek om wat ik vroeg. De muziek uit die programmatjes vissen.
Maar dat commodore orkest is cool zeg ;). Commore is voor mijn tijd, maar ik vind het echt leuk!
 
die c64 muziek kan je gewoon op de pc luisteren hoor ook de c64 games met een emulator erg leuk allemaal :D:D
 
Start de geluidsrecorder van Windows, start nu het programma waar het muziekje in te horen is en klik op record.
 
Start de geluidsrecorder van Windows, start nu het programma waar het muziekje in te horen is en klik op record.

Jah doos die je bent :p:p. Dat doe ik ook wel ;). Maar dat is 60 sec max.
Dan zijn er ongetwijfeld zat andere (FREEWARE hoor ik nu een Belg op de achtergrond gillen) programma's die het ook kunnen, maar ik vroeg me zo af of het ook "makelijk" (...) kon ;).
 
Ben benieuwd of het je gaat lukken.
Resource Hacker heb ik ooit eens gedownload omdat het wel handig leek, maar nog nooit wat mee gedaan. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan